SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Snel naar de winkel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, mijn badkamerreiniger is op
ik ook niet zo vaak eigenlijk, veel minder dan vroeger iniedergevalquote:
Is ook goed voor allesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin meer![]()
Ik gebruik wel allesreiniger.
Ja weet het ook niet. Stelt altijd teleur. Vind die in Engeland bij de pizza express wel lekker, met geitenkaas en gekaramelliseerde ui, maar die diepvriesdingen heb ik zelden in huis.quote:
Ken ik die?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef mschol het volgende:
ik zou eens opzoek moeten naar een goeie italiaan, in den haag had ik er 1 die erg lekkere pizza's maakte
wellicht.. zit in het smalle deel van de Laan van meerdervoort voordat het javastraat wordtquote:
Ja diepvries pizza is ook wel teleurstellend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet het ook niet. Stelt altijd teleur. Vind die in Engeland bij de pizza express wel lekker, met geitenkaas en gekaramelliseerde ui, maar die diepvriesdingen heb ik zelden in huis.
Al waren ze vorige week in de aanbieding bij de boni, vier voor vijf euro, maar de smaken die ik lust waren steeds op. Is toch handig om in huis te hebben.
checkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht.. zit in het smalle deel van de Laan van meerdervoort voordat het javastraat wordt
Wat een lul.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja diepvries pizza is ook wel teleurstellend.
Mijn pizzaboer heeft mijn favoriete pizza geschrapt. Dat is pas echt teleurstellend
Wat gebruik je normaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin meer![]()
Ik gebruik wel allesreiniger.
Die van mij heeft het recept aangepastquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja diepvries pizza is ook wel teleurstellend.
Mijn pizzaboer heeft mijn favoriete pizza geschrapt. Dat is pas echt teleurstellend
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat gebruik je normaal?
Hier ging het vandaag zo..
Kwiwi: Gergi, wil je me ergens mee helpen?
Gergi: ja hoor, met wat?
Kwiwi: badkamer schoonmaken. Dan ga ik de taart maken.
Gergi: godver, ben ik weer mooi ingetrapt![]()
24u?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, en? Kaufland is open tot 24:00
in den haag had ik een albert heijn die tot 23:00 open wasquote:
Tesco in Boedapest is 24/7 open.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
24u?Bijna Amerikaanse openingstijden.
Nee Duits!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
24u?Bijna Amerikaanse openingstijden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ie vanochtend aan het doen jaIk moest nog die monchoucake maken voor het bezoek.
Tescoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tesco in Boedapest is 24/7 open.
Dat lijkt me echt zo chill.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tesco in Boedapest is 24/7 open.
Paracetamol ook gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TescoLievelingswinkel in de UK, 20 paracemols voor 20 cent enzo. Hoewel, dat zullen ze nu niet meer hebben denk ik.
Vandaag ook dicht, stond om7u voor een dichte Edeka deurquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee Duits!
Maar wel op zondag dicht. Gekke Duitsers
Ja is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon gemiddeld tussen 11 en 7 dus ik zie de meerwaarde nooit zo
Is drie koningen een Duitse feestdag?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag ook dicht, stond om7u voor een dichte Edeka deur
Alles is daar een feestdag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ook echt .
Ik wil mijn pizza bianco Salmone
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat als gianni in half open bloesje over de bar gaat hangen, en knipogend zegt "toe meneer de pizzabakker, maak je die salmone voor mij?", het niet hetzelfde effect heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
Niet op de kaart doe ik niet aan. Nu ken ik hem ook vanuit andere sociale kringen dus dat scheelt vast ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.
Kan die van jou ook hier bezorgen?
Geef.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef Ama het volgende:
M&m's alweer snel zat eigenlijk. Maar dit zijn ook niet mijn favoriete. Ik heb nu pinda.
Zelf je pizza ophalen is wel een beetje vorige eeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat als gianni in half open bloesje over de bar gaat hangen, en knipogend zegt "toe meneer de pizzabakker, maak je die salmone voor mij?", het niet hetzelfde effect heeft.
Hmm. Koud is die nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet op de kaart doe ik niet aan. Nu ken ik hem ook vanuit andere sociale kringen dus dat scheelt vast ook
In theorie zou het vast kunnen. Wordt wel iets van 250 euro bezorgkosten en een koude pizza denk ik
* kwiwi trekt zich weer terug in het bejaardrhuisquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf je pizza ophalen is wel een beetje vorige eeuw
Linkje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Goddomme snel op de kast daar![]()
![]()
Open ogen, keihard erin
Vroeger was het nog wel geinig om te zeggen daar dat je je kind 3x uit je armen had laten pleuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Goddomme snel op de kast daar![]()
![]()
Open ogen, keihard erin
Tip van flip:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Koud is die nog steeds lekker
Neeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi trekt zich weer terug in het bejaardrhuis
Dit moet ik even ergens noteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip:
Oven op 180 graden, direct pizza erin mikken met aluminiumfolie erover en dan wachten tot de oven op 180 graden is/ongeveer 20 minuutjes erin.
Nomnomnom, bijna verse pizza!
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel geinig om te zeggen daar dat je je kind 3x uit je armen had laten pleuren.
Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
met cola?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijd voor een baco ze zoeken het maar uit maat
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Is toch handig om in huis te hebben.
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip:
Oven op 180 graden, direct pizza erin mikken met aluminiumfolie erover en dan wachten tot de oven op 180 graden is/ongeveer 20 minuutjes erin.
Nomnomnom, bijna verse pizza!
Walgelijk die moedermaffia.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!
olietankersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
Daar heb ik er nog drie van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPENquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPEN![]()
Hoiik ben Fles
En jij?
Ja dat is soms helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei net ook, notitieboekje erbij als je aan het fokken bent.
Misschien dan toch eens met dat half open bloesje wulps over de bar hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegen
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
Haha watquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?
Vertel hier meer over.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef Ama het volgende:
Midden in de nacht stoned ergens heen rollen om eten te scoren.
Ik betwijfel ook of ik daar midden in de nacht stoned heen zou gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.
Huh wat is 16 jr geleden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verdomme daar ging mijn drinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
"de FOK! docu over paardenmeisjes"
HIER MOEST ICH ALLES VON WEISSEN JAH.
Oh ja die met Yvonne? Waarom zegt niemand dat dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen kent de FOK!-docu toch wel?
Nee!?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg niet het idee dat Flash wil dat we hem posten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee!?
Als ik alles zou kennen zou ik hier niet zitten denk ik
Ik zeg het toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja die met Yvonne? Waarom zegt niemand dat dan.
Moet je even zoeken op youtube. Daar staat hij vast.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee!?
Als ik alles zou kennen zou ik hier niet zitten denk ik
Katjang pedisquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Ok… iemand heeft mijn borrelnoten en katjang pedis opgevroten….
Ik heb ook al geen kaas.
Zware leef.
Lekker bezig Ygquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook al geen kaas.
Zware leef.
FOK docu.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op youtube. Daar staat hij vast.
Ohhhhhhhhhhhh dieeeeequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat we het over iets anders hadden maar iedereen kent dat filmpje toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh dieeeee![]()
Man man man….
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij met de Tovenaar van Tatabánya?
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook al geen kaas.
Zware leef.
ahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Heyyy pstttt meisje, ik heb een brok lekkere kaas hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook al geen kaas.
Zware leef.
Uch hesjtek fitinspo fitgurl believeinyourself winner bladieblahquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker bezig Yg![]()
*geeft sticker*
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd in het voorjaar van 2006 een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk vooral als het filmpje met Yvonne.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.
En nu hebben we @:Elan . Nou, wat een aanwinst.
Boos, ziedend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd in het voorjaar van 2006 een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.
Ja nee het is niet erg van Marianne wil je zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
Omg Peter R god in de Marianne Vaatstra docu. RIP
Joh trek het je niet aan. Ik vind het tof dat die docu er is, is een stukje geschiedenis. En vind het leuk dat jij er ook in zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd in het voorjaar van 2006 een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.
Ja als je Yvonne erbij zegt weet iedereen welke je bedoelt. Dat zegt ook wel meer over wat mensen hebben onthouden.quote:
Docu waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
Omg Peter R god in de Marianne Vaatstra docu. RIP
HBO maar ze praten ook deels Fries en dat wordt niet ondertiteld.quote:
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan. Ik vind het tof dat die docu er is, is een stukje geschiedenis. En vind het leuk dat jij er ook in zit.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee het is niet erg van Marianne wil je zeggen
Elanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjes![]()
![]()
![]()
Legendarische quote.
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjes![]()
![]()
![]()
Legendarische quote.
Ik heb mij laatst laten verleiden in een niet nader te noemen etablissement aan allerhande smotzige schimmel exemplaren. Heel eerlijk…. Een paar waren best lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heyyy pstttt meisje, ik heb een brok lekkere kaas hier.
Gvdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.
Okee weg hierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh nu wil ik die ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten verleiden in een niet nader te noemen etablissement aan allerhande smotzige schimmel exemplaren. Heel eerlijk…. Een paar waren best lekker![]()
Tijdelijke obsessie is leidse sleutelkaas op het moment
Nou dit vooral. Die docu echt al zo vaak gezien en met de opmerking van Elan viel het kwartje niet echt. Dus boeiend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoor
Vijftienjarige paardenmeisjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu moet je echt heel voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Over knaagdieren gesproken heb een chinchallah om op te passen maar hij slaapt de hele dag
Zal eens ff kijken of hij nog leeft
Is een leuke docuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou dit vooral. Die docu echt al zo vaak gezien en met de opmerking van Elan viel het kwartje niet echt. Dus boeiend.
Volgens mij zijn het normaal wel actieve dieren. Maar heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee. Ze zijn vanaf volgend jaar ook verboden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Over knaagdieren gesproken heb een chinchallah om op te passen maar hij slaapt de hele dag
Oeh maak eens een foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets met hamsters en dit verhaalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Je bent gewoon een bekende FOK!ker?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.
Hij zit in zijn nachthok bamboes te vreten, hoezo verboden danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het normaal wel actieve dieren. Maar heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee. Ze zijn vanaf volgend jaar ook verboden.
Daar ben je ook bekend vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.
Snacks van fles zijn de enige snacks die er toe doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mag gewoon niet meer. Je mag de dieren houden die je nog hebt maar nieuwe aanschaffen mag niet meer vanaf volgend jaar. Dwerghamsters ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit in zijn nachthok bamboes te vreten, hoezo verboden dan
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nu krijg je een foto van zijn chinchallah dus.
Je doet net alsof je groot onrecht is aangedaan. Jij hebt je toch laten interviewen en dat gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een moslim chinchilla.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?
Lekker hoor, drukke week gehad, morgenavond verjaardagsfeestje deel 2 van junior, zondag ff rutsquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Yvonne noemt een ban een ben. Ik noem het altijd een ban.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je ook vanielje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
oh nice gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, drukke week gehad, morgenavond verjaardagsfeestje deel 2 van junior, zondag ff ruts
Is het geen ban?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het wel een mooie bijnaam voor als je een dinnetje hebt die een beetje een snor heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks, hij is nu ook 'volwassen'.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nice gefeliciteerd
ik ben bijna thuis van de eerste turbo vakantie van het jaar
Of voor een beetje zo’n muizig typjequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie bijnaam voor als je een dinnetje hebt die een beetje een snor heeft.
Preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Benaanvraag klinkt ook helemaal niet lekker.
Kutzooi altijd verkeerd gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben, aldus Yvonne.
@:yvonne, we zijn in de war nu.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh nou heb je de chincilla’s aan het dansen
Zo'n bange die met shoppen wat achter je aan loopt te sjokken en af en toe met zacht stemmetje piept.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of voor een beetje zo’n muizig typje
huwelijk in wezen zegenen in Thailandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks, hij is nu ook 'volwassen'.
Nice, waar was je?
Jawel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeeeeeeee![]()
Het is toch ook geen medalje en pe-naltie
quote:
Een Vlaming zou wel ban zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je het als NL of Engels uitspreekt
Ik vind vanieljevla ook gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeeeeeeee![]()
Het is toch ook geen medalje en pe-naltie
Het is puuzelquote:
Volgens mij ben je een beetje aangekomen, herken je nog maar amper, ja de oren, de kleur en de gezichtsuitdrukking.quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje aangekomen, herken je nog maar amper, ja de oren, de kleur en de gezichtsuitdrukking.
Ligt er aan of je het als NL of Engels uitspreektquote:
Wow Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huwelijk in wezen zegenen in Thailand
Dit overkomt mij wel eens met mr Yg als hij ‘dingen moet doen’ en ik zijdelings etalages gluur.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bange die met shoppen wat achter je aan loopt te sjokken en af en toe met zacht stemmetje piept.
Mag je dan wel af en toe een flapperzomerjurkje uitzoeken, ja hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit overkomt mij wel eens met mr Yg als hij ‘dingen moet doen’ en ik zijdelings etalages gluur.
Sjokken dan he… dat zacht stemmetje heb ik niet echt.
9 van de 10 keer hoor ik dan vanzelf ‘denk erom 3 meter he!’
Spaar rieps toch?quote:
Nee is haramquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je dan wel af en toe een flapperzomerjurkje uitzoeken, ja hè?
Keer een mooie doktersassistentie gehad die dat zei, mijn piemel was compleet in de war, dagenlang.quote:
Die tweedequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling zeg jij koningin of kone-gin?
Voor zoveel r-en moet je betalenquote:
Het is voorrrrrral zo verrrrrdomde herrrrkenbaarrrrr.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zoveel r-en moet je betalen
Ja, dat is dan 32 miljoen euro aubquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voorrrrrral zo verrrrrdomde herrrrkenbaarrrrr.
Dat zal mams niet leuk vinden ..quote:
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.quote:
Behalve als ze uit Limburg komenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Het valt me op dat jonge vrouwen vrijwel allemaal met een soort Gooische rrr praten tegenwoordig. Heel opvallend.
Kan ik ook met eetstoelen betalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is dan 32 miljoen euro aub
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.
Alleen als de wieltjes intact zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik ook met eetstoelen betalen?
Je oma?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ken iemand die een Boeing een Boing noemt![]()
Ja, en hier in de Alblasserwaard praten ze ook nog met een stevige r.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve als ze uit Limburg komen
Mams = piemelvernietigend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal mams niet leuk vinden ..
Visdorp iemand?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als de wieltjes intact zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mais niet goed uitsprekennet zoals de naam maaike /meike
En moeders?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mams = piemelvernietigend.
Ons mam = run for your life.
klm als kaleMquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ken iemand die een Boeing een Boing noemt![]()
Dit vraagt redelijk om een vocarooquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Zij kwam uit Aalst maar ze had verder wel honderden Amsterdamse mannen in bed gehad, zal daardoor wel komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Visdorp iemand?
Op een aantal van die ‘vis dorpen’ spreken ze ‘vis’ ook zo vaag uit.
Ik lees wel altijd Aaazuurquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Miekrosoft vind ik misschien nog het ergste
Of mensen die Azure met een A uitspreken ...
Gullie mamquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maisje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef bitterbal het volgende:
En een Dordtse IJ ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hier in de Alblasserwaard praten ze ook nog met een stevige r.
neequote:
Maken ze er dan ook nog A-zuur-re van?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk op Maximaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azuurquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Microsoft Ek-sol.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat, dat spreek je niet zo uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
stiefmonster zei altijd dat ik het verkeerd uitspreek en nu spreek ik dat woord niet meer uit
Als je het maar nooit zo uitspreektquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
stiefmonster zei altijd dat ik het verkeerd uitspreek en nu spreek ik dat woord niet meer uit
ja zeg ik nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat zeg je als je mais eet, of heb je die groente uit je leven gebend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |