Alles is daar een feestdag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ook echt .
Ik wil mijn pizza bianco Salmone
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat als gianni in half open bloesje over de bar gaat hangen, en knipogend zegt "toe meneer de pizzabakker, maak je die salmone voor mij?", het niet hetzelfde effect heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
Niet op de kaart doe ik niet aan. Nu ken ik hem ook vanuit andere sociale kringen dus dat scheelt vast ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.
Kan die van jou ook hier bezorgen?
Geef.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef Ama het volgende:
M&m's alweer snel zat eigenlijk. Maar dit zijn ook niet mijn favoriete. Ik heb nu pinda.
Zelf je pizza ophalen is wel een beetje vorige eeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat als gianni in half open bloesje over de bar gaat hangen, en knipogend zegt "toe meneer de pizzabakker, maak je die salmone voor mij?", het niet hetzelfde effect heeft.
Hmm. Koud is die nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet op de kaart doe ik niet aan. Nu ken ik hem ook vanuit andere sociale kringen dus dat scheelt vast ook
In theorie zou het vast kunnen. Wordt wel iets van 250 euro bezorgkosten en een koude pizza denk ik
* kwiwi trekt zich weer terug in het bejaardrhuisquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf je pizza ophalen is wel een beetje vorige eeuw
Linkje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Goddomme snel op de kast daar![]()
![]()
Open ogen, keihard erin
Vroeger was het nog wel geinig om te zeggen daar dat je je kind 3x uit je armen had laten pleuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Goddomme snel op de kast daar![]()
![]()
Open ogen, keihard erin
Tip van flip:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Koud is die nog steeds lekker
Neeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi trekt zich weer terug in het bejaardrhuis
Dit moet ik even ergens noteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip:
Oven op 180 graden, direct pizza erin mikken met aluminiumfolie erover en dan wachten tot de oven op 180 graden is/ongeveer 20 minuutjes erin.
Nomnomnom, bijna verse pizza!
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel geinig om te zeggen daar dat je je kind 3x uit je armen had laten pleuren.
Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
met cola?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijd voor een baco ze zoeken het maar uit maat
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Is toch handig om in huis te hebben.
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip:
Oven op 180 graden, direct pizza erin mikken met aluminiumfolie erover en dan wachten tot de oven op 180 graden is/ongeveer 20 minuutjes erin.
Nomnomnom, bijna verse pizza!
Walgelijk die moedermaffia.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!
olietankersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
Daar heb ik er nog drie van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPENquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPEN![]()
Hoiik ben Fles
En jij?
Ja dat is soms helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei net ook, notitieboekje erbij als je aan het fokken bent.
Misschien dan toch eens met dat half open bloesje wulps over de bar hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegen
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |