Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
met cola?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijd voor een baco ze zoeken het maar uit maat
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Is toch handig om in huis te hebben.
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip:
Oven op 180 graden, direct pizza erin mikken met aluminiumfolie erover en dan wachten tot de oven op 180 graden is/ongeveer 20 minuutjes erin.
Nomnomnom, bijna verse pizza!
Walgelijk die moedermaffia.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet togggg. Zonder kinderen heb je soberso geen mening!
olietankersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
Daar heb ik er nog drie van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Diepvriesloempia's zijn ook altijd wel een optie als noodvoer.
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPENquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Wil gewoon gesprek maar ze worden meteen lijp op me![]()
Die miss-sly gaat eerst altijd van alles aan me vragen en dan als de reactie haar niet aanstaat negeren is in COR ook
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPEN![]()
Hoiik ben Fles
En jij?
Ja dat is soms helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei net ook, notitieboekje erbij als je aan het fokken bent.
Misschien dan toch eens met dat half open bloesje wulps over de bar hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegen
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |