quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat gebruik je normaal?
Hier ging het vandaag zo..
Kwiwi: Gergi, wil je me ergens mee helpen?
Gergi: ja hoor, met wat?
Kwiwi: badkamer schoonmaken. Dan ga ik de taart maken.
Gergi: godver, ben ik weer mooi ingetrapt![]()
24u?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, en? Kaufland is open tot 24:00
in den haag had ik een albert heijn die tot 23:00 open wasquote:
Tesco in Boedapest is 24/7 open.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
24u?Bijna Amerikaanse openingstijden.
Nee Duits!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
24u?Bijna Amerikaanse openingstijden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was ie vanochtend aan het doen jaIk moest nog die monchoucake maken voor het bezoek.
Tescoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tesco in Boedapest is 24/7 open.
Dat lijkt me echt zo chill.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tesco in Boedapest is 24/7 open.
Paracetamol ook gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TescoLievelingswinkel in de UK, 20 paracemols voor 20 cent enzo. Hoewel, dat zullen ze nu niet meer hebben denk ik.
Vandaag ook dicht, stond om7u voor een dichte Edeka deurquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee Duits!
Maar wel op zondag dicht. Gekke Duitsers
Ja is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon gemiddeld tussen 11 en 7 dus ik zie de meerwaarde nooit zo
Is drie koningen een Duitse feestdag?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag ook dicht, stond om7u voor een dichte Edeka deur
Alles is daar een feestdag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is drie koningen een Duitse feestdag?
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ook echt .
Ik wil mijn pizza bianco Salmone
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat als gianni in half open bloesje over de bar gaat hangen, en knipogend zegt "toe meneer de pizzabakker, maak je die salmone voor mij?", het niet hetzelfde effect heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo kan die dat niet gewoon voor je maken dan![]()
Doet die van mij wel
Niet op de kaart doe ik niet aan. Nu ken ik hem ook vanuit andere sociale kringen dus dat scheelt vast ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het staat niet meer op de kaart.
Kan die van jou ook hier bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |