Volgens mij ben je een beetje aangekomen, herken je nog maar amper, ja de oren, de kleur en de gezichtsuitdrukking.quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje aangekomen, herken je nog maar amper, ja de oren, de kleur en de gezichtsuitdrukking.
Ligt er aan of je het als NL of Engels uitspreektquote:
Wow Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huwelijk in wezen zegenen in Thailand
Dit overkomt mij wel eens met mr Yg als hij ‘dingen moet doen’ en ik zijdelings etalages gluur.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bange die met shoppen wat achter je aan loopt te sjokken en af en toe met zacht stemmetje piept.
Mag je dan wel af en toe een flapperzomerjurkje uitzoeken, ja hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit overkomt mij wel eens met mr Yg als hij ‘dingen moet doen’ en ik zijdelings etalages gluur.
Sjokken dan he… dat zacht stemmetje heb ik niet echt.
9 van de 10 keer hoor ik dan vanzelf ‘denk erom 3 meter he!’
Spaar rieps toch?quote:
Nee is haramquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je dan wel af en toe een flapperzomerjurkje uitzoeken, ja hè?
Keer een mooie doktersassistentie gehad die dat zei, mijn piemel was compleet in de war, dagenlang.quote:
Die tweedequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling zeg jij koningin of kone-gin?
Voor zoveel r-en moet je betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |