Is het geen ban?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Yvonne noemt een ban een ben. Ik noem het altijd een ban.
Ik vind het wel een mooie bijnaam voor als je een dinnetje hebt die een beetje een snor heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?
Thanks, hij is nu ook 'volwassen'.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nice gefeliciteerd
ik ben bijna thuis van de eerste turbo vakantie van het jaar
Of voor een beetje zo’n muizig typjequote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie bijnaam voor als je een dinnetje hebt die een beetje een snor heeft.
Preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Benaanvraag klinkt ook helemaal niet lekker.
Kutzooi altijd verkeerd gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben, aldus Yvonne.
@:yvonne, we zijn in de war nu.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh nou heb je de chincilla’s aan het dansen
Zo'n bange die met shoppen wat achter je aan loopt te sjokken en af en toe met zacht stemmetje piept.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of voor een beetje zo’n muizig typje
huwelijk in wezen zegenen in Thailandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks, hij is nu ook 'volwassen'.
Nice, waar was je?
Jawel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeeeeeeee![]()
Het is toch ook geen medalje en pe-naltie
quote:
Een Vlaming zou wel ban zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je het als NL of Engels uitspreekt
Ik vind vanieljevla ook gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeee neeee neeeeeeeee![]()
Het is toch ook geen medalje en pe-naltie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |