Nu moet je echt heel voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Over knaagdieren gesproken heb een chinchallah om op te passen maar hij slaapt de hele dag
Zal eens ff kijken of hij nog leeft
Is een leuke docuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou dit vooral. Die docu echt al zo vaak gezien en met de opmerking van Elan viel het kwartje niet echt. Dus boeiend.
Volgens mij zijn het normaal wel actieve dieren. Maar heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee. Ze zijn vanaf volgend jaar ook verboden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Over knaagdieren gesproken heb een chinchallah om op te passen maar hij slaapt de hele dag
Oeh maak eens een foto?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoor
Iets met hamsters en dit verhaalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Elan het volgende:
Je bent gewoon een bekende FOK!ker?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.
Hij zit in zijn nachthok bamboes te vreten, hoezo verboden danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het normaal wel actieve dieren. Maar heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee. Ze zijn vanaf volgend jaar ook verboden.
Daar ben je ook bekend vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar ik word er gewoon doodziek van iedere keer als er weer eens zo'n lolbroek over begint. Hoe langer geleden, hoe kanslozer zulk gedrag, en hoe zieker ik er van word. Zou liever bekend zijn van wat reisverhaaltjes of zo.
Snacks van fles zijn de enige snacks die er toe doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mag gewoon niet meer. Je mag de dieren houden die je nog hebt maar nieuwe aanschaffen mag niet meer vanaf volgend jaar. Dwerghamsters ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit in zijn nachthok bamboes te vreten, hoezo verboden dan
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nu krijg je een foto van zijn chinchallah dus.
Je doet net alsof je groot onrecht is aangedaan. Jij hebt je toch laten interviewen en dat gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een moslim chinchilla.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?
Lekker hoor, drukke week gehad, morgenavond verjaardagsfeestje deel 2 van junior, zondag ff rutsquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Yvonne noemt een ban een ben. Ik noem het altijd een ban.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een knaagdier die de islam aanhangt?
Zeg je ook vanielje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Yvonne noemt een ban een ben. Ik noem het altijd een ban.
oh nice gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, drukke week gehad, morgenavond verjaardagsfeestje deel 2 van junior, zondag ff ruts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |