Joh trek het je niet aan. Ik vind het tof dat die docu er is, is een stukje geschiedenis. En vind het leuk dat jij er ook in zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd in het voorjaar van 2006 een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.
En nu hebben we @:Elan . Nou, wat een aanwinst.
Ja als je Yvonne erbij zegt weet iedereen welke je bedoelt. Dat zegt ook wel meer over wat mensen hebben onthouden.quote:
Docu waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
Omg Peter R god in de Marianne Vaatstra docu. RIP
HBO maar ze praten ook deels Fries en dat wordt niet ondertiteld.quote:
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan. Ik vind het tof dat die docu er is, is een stukje geschiedenis. En vind het leuk dat jij er ook in zit.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee het is niet erg van Marianne wil je zeggen
Elanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjes![]()
![]()
![]()
Legendarische quote.
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik normaal gesproken zoveel contact heb met vijftienjarige paardenmeisjes![]()
![]()
![]()
Legendarische quote.
Ik heb mij laatst laten verleiden in een niet nader te noemen etablissement aan allerhande smotzige schimmel exemplaren. Heel eerlijk…. Een paar waren best lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heyyy pstttt meisje, ik heb een brok lekkere kaas hier.
Gvdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.
Okee weg hierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heden ten dage hebben we vooral contact met middelbare knaagdierenvrouwen. Maar het idee is hetzelfde.
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nogal wat noobs hier. Er werd in het voorjaar van 2006 een docu gemaakt over het destijds betrekkelijk nieuwe fenomeen "digitale cultuur" waar ik met de beste bedoelingen aan meegewerkt heb. En waar ik sindsdien door allerlei neukfouten die denken dat ze leuk zijn, mee achtervolgd blijf worden. Dat was een weekje leuk, maar na een paar maanden was het al ronduit stakkerig.
En nu hebben we @:Elan . Nou, wat een aanwinst.
Oeh nu wil ik die ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten verleiden in een niet nader te noemen etablissement aan allerhande smotzige schimmel exemplaren. Heel eerlijk…. Een paar waren best lekker![]()
Tijdelijke obsessie is leidse sleutelkaas op het moment
Nou dit vooral. Die docu echt al zo vaak gezien en met de opmerking van Elan viel het kwartje niet echt. Dus boeiend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoor
Vijftienjarige paardenmeisjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niks mis met die docu of met jouw rol daarin hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |