Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GARE KUTWIJVEN ALLEMAAL IN DE KUT SCHOPPEN![]()
Hoiik ben Fles
En jij?
Ja dat is soms helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei net ook, notitieboekje erbij als je aan het fokken bent.
Misschien dan toch eens met dat half open bloesje wulps over de bar hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die 250 euro bezorgkosten staan me toch een beetje tegen
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
Haha watquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?
Vertel hier meer over.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef Ama het volgende:
Midden in de nacht stoned ergens heen rollen om eten te scoren.
Ik betwijfel ook of ik daar midden in de nacht stoned heen zou gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.
Huh wat is 16 jr geleden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |