Het is voorrrrrral zo verrrrrdomde herrrrkenbaarrrrr.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zoveel r-en moet je betalen
Ja, dat is dan 32 miljoen euro aubquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voorrrrrral zo verrrrrdomde herrrrkenbaarrrrr.
Dat zal mams niet leuk vinden ..quote:
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.quote:
Behalve als ze uit Limburg komenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Het valt me op dat jonge vrouwen vrijwel allemaal met een soort Gooische rrr praten tegenwoordig. Heel opvallend.
Kan ik ook met eetstoelen betalen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is dan 32 miljoen euro aub
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.
Alleen als de wieltjes intact zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik ook met eetstoelen betalen?
Je oma?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ken iemand die een Boeing een Boing noemt![]()
Ja, en hier in de Alblasserwaard praten ze ook nog met een stevige r.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve als ze uit Limburg komen
Mams = piemelvernietigend.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal mams niet leuk vinden ..
Visdorp iemand?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ex noemde vis iets van vais, dat was ook wel een mooi maar piemelvernietigend spraakgebrek waar mensen het nog wel eens over hebben.
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als de wieltjes intact zijn
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mais niet goed uitsprekennet zoals de naam maaike /meike
En moeders?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mams = piemelvernietigend.
Ons mam = run for your life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |