Haha watquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god gaan we weer hoor. Dat is fucking zestien jaar geleden man. Get it over with.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wacht kunnen we hier nog even wat dieper op in gaan?
Vertel hier meer over.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekende naam Ben jij die van de FOK! docu over paardenmeisjes
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef Ama het volgende:
Midden in de nacht stoned ergens heen rollen om eten te scoren.
Ik betwijfel ook of ik daar midden in de nacht stoned heen zou gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer midden in de nacht geweest. Niet stoned btw.
Huh wat is 16 jr geleden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verdomme daar ging mijn drinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
"de FOK! docu over paardenmeisjes"
HIER MOEST ICH ALLES VON WEISSEN JAH.
Oh ja die met Yvonne? Waarom zegt niemand dat dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen kent de FOK!-docu toch wel?
Nee!?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen kent de FOK!-docu toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |