Mooie manquote:
En een goede zanger.quote:
Ja maar wat een broekie 1966. Leukquote:
Geweldig dit soort zangers, die hadden genoeg aan een stoel/kruk en een gitaar.quote:
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weerquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Nou die gaat nog wel even mee.
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weer
Idd, foto is nog niet zo oud.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijn
Ik zou haast gaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, foto is nog niet zo oud.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou haast gaanNog goedkoop ook Meet ??? Hahahaha
Roei jij?quote:
Geweldig die straatjes. Kruipend naar huisquote:
Als jij de drank betaald.quote:
Ierland nou dat gaat wat kostbaar wordenquote:
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ierland nou dat gaat wat kostbaar worden
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemdequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemde
Ze hebben (niet allemaal) een soort vriendschappelijke humor. Elke B&B waar ik was elke kroeg het was gelijk op gaan met de meute. Heel apart. En de gemeenschappelijke toch wel haat naar Engelsen. Don't go that way !!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.
Maar het land zelf ook, de geschiedenis etc.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben (niet allemaal) een soort vriendschappelijke humor. Elke B&B waar ik was elke kroeg het was gelijk op gaan met de meute. Heel apart. En de gemeenschappelijke toch wel haat naar Engelsen. Don't go that way !!!
Veell luisterplezier alvastquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
CD's die ik ga afspelen morgen hoop ik[ link | afbeelding ]
Het ding is er nog nietquote:
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pakje zat gewoon in de brievenbus ...
Ik denk niet dat het pastquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pakje zat gewoon in de brievenbus ...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.
Dat weet ik wel zeker...quote:
Plus ik heb het bij de Appie laten bezorgenquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.
Mwa, als je hem eerst door de schredder haalt.quote:
Dan wordt terugsturen een beetje zinloosquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, als je hem eerst door de schredder haalt.
Des te meer luistergenot als het binnen is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt terugsturen een beetje zinloos
Heb je geen app?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:33 schreef Soury het volgende:
Hou op hoor ik baal al dat ik geen mail heb.
Wat voor app?quote:
Nee lijkt me nutteloos eigenlijk.quote:
Zit geen functie in om de koerier op te jagen dus je pakketje komt niet sneller. De meldingen van Post NL vind ik nog wel handig maar echt nodig is het niet.quote:
Ik ben al blij met track and trace dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn.quote:
Maar die had je niet omdat het bij de AH werd geleverd...?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al blij met track and trace dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn.
En Trump heeft een stem gekregen van 1 van die debieltjesquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
@:prisha Ze zijn bij dat stemmen nog geen centimeter verder gekomenecht genant
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Trump heeft een stem gekregen van 1 van die debieltjes
Kans is gelukkig niet zo groot meerquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.
Hij gaat niet winnen, zijn 'eigen' partij begint hem ook uit te kotsen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.
Die carrot is nu wel deaudquote:
Hansje en grietje.quote:
Ik voelde me een beetje dom. Ik begreep het niet, tot ik eindelijk naar het 4de plaatje keekquote:
Ook al zou hij de nominatie op onverklaarbare manier winnen, dan zal hij de nationale verkiezingen niet kunnen winnen. Ik ben alleen wel bang dat als DeSantis kandidaat wordt, hij een behoorlijke kans heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat niet winnen, zijn 'eigen' partij begint hem ook uit te kotsen.
Zolang de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat komen heeft iedere republikein een goede kans. Tenzij ze het nu blijven verzieken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al zou hij de nominatie op onverklaarbare manier winnen, dan zal hij de nationale verkiezingen niet kunnen winnen. Ik ben alleen wel bang dat als DeSantis kandidaat wordt, hij een behoorlijke kans heeft.
De enige republikein die het kan verzieken is Trump. De democraten hebben inderdaad een betere kandidaat van Biden nodig. Niets mis met de beste man, maar het wordt tijd dat hij het stokje doorgeeft. Ik had gehoopt dat Kamala Harris een kandidaat zou kunnen worden, maar daar hoor je bijna nooit iets vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat komen heeft iedere republikein een goede kans. Tenzij ze het nu blijven verzieken.
Niets mis? Is toch nog wel het e.e.a. mis met Biden hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
De enige republikein die het kan verzieken is Trump. De democraten hebben inderdaad een betere kandidaat van Biden nodig. Niets mis met de beste man, maar het wordt tijd dat hij het stokje doorgeeft. Ik had gehoopt dat Kamala Harris een kandidaat zou kunnen worden, maar daar hoor je bijna nooit iets van
Dat is niet zijn grootste probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Martin Sheen is ook de jongste niet meer
We zijn het erover eens dat Biden zich niet verkiesbaar moet stellenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis? Is toch nog wel het e.e.a. mis met Biden hoor
Dat is geen sterkte kandidaat maar een zwakte bod.
[..]
Dat is niet zijn grootste probleem
Zeker niet, een sterkte kandidaat graagquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn het erover eens dat Biden zich niet verkiesbaar moet stellen
Gerrymandering is niet specifiek van de republikeinen, maar ze zijn er wel erg goed in. Tsja, een andere manier van kiezen zou wel mooi zijn, maar denk niet dat dat er ooit door komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet, een sterkte kandidaat graag
Oh, een een andere manier van kiezen daar. Niet dat republikeinse gekloot met kiesdistricten
Die zijn wel heel erg bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerrymandering is niet specifiek van de republikeinen, maar ze zijn er wel erg goed in. Tsja, een andere manier van kiezen zou wel mooi zijn, maar denk niet dat dat er ooit door komt.
Dat is ook gedeeltelijk de reden waarom maar 2 partijen in het congress zitten. Hoewel het in theory best mogelijk zou moeten zijn als bv een "leefbaar florida" een paar zetels zou moeten kunnen winnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg bezig de laatste tijd.
Als je ook zag hoe veel stemmen Trump en Clinton kregen. Clinton won ruimschoots.
Leefbaar Florida? Zeg maar een extreem rechtse republikeinse afdeling?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook gedeeltelijk de reden waarom maar 2 partijen in het congress zitten. Hoewel het in theory best mogelijk zou moeten zijn als bv een "leefbaar florida" een paar zetels zou moeten kunnen winnen.
Ik gaf maar een random voorbeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leefbaar Florida? Zeg maar een extreem rechtse republikeinse afdeling?
Het zou een leuk experiment zijn, omdat eens in 1 of 2 kiesdistricten uit te proberen.
Ik hielp evenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gaf maar een random voorbeeldHet zou wel een leuk experiment zijn en hopelijk zet het mensen aan het denken.
Ik woon er inderdaad. Ik kwam hier toen Jeb Bush er zat. Ik zit wel in een van de weinige democratische gebiedjes, maar dat beginnen ze nu ook te 'gerrymanderen'quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hielp evenJe koos wel de staat van DeSantis
Jij woont er ook toch?
Mjah, of het nou even verstandig is om mensen daar aan politiek te laten denken is weer een andere vraag
Das al weer een tijd dat je daar zit dus. Merk je het verschil eigenlijk daar tussen een democratisch en republikeins gebied?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon er inderdaad. Ik kwam hier toen Jeb Bush er zat. Ik zit wel in een van de weinige democratische gebiedjes, maar dat beginnen ze nu ook te 'gerrymanderen'
Ja. De meeste mensen in mijn vrienden/kennissenkring stemmen democraat en je ziet niet veel "Trump" bumper stickers. Op het platteland zie je dat veel meer en merk je ook een totaal andere kijk op politiek. Maar dit is een middelgrote universiteitsstad en dan heb je sowieso een andere bevolking als bv een klein plaatsje aan de kust.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al weer een tijd dat je daar zit dus. Merk je het verschil eigenlijk daar tussen een democratisch en republikeins gebied?
Ah ja, in een universiteitsstad kan je er vanuit gaan dat mensen in staat zijn om zelfstandig na te denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. De meeste mensen in mijn vrienden/kennissenkring stemmen democraat en je ziet niet veel "Trump" bumper stickers. Op het platteland zie je dat veel meer en merk je ook een totaal andere kijk op politiek. Maar dit is een middelgrote universiteitsstad en dan heb je sowieso een andere bevolking als bv een klein plaatsje aan de kust.
En toch had Leiden de reputatie als de domste stad in Nederlandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, in een universiteitsstad kan je er vanuit gaan dat mensen in staat zijn om zelfstandig na te denken
Echt? Dat is wel heel erg als je een stad als rotterdan binnen de grenzen hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch had Leiden de reputatie als de domste stad in Nederland
Ik zal geen opmerking plaatsen over Minerva, misschien zitten er hier oud ledenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel heel erg als je een stad als rotterdan binnen de grenzen hebt
Tegenwoordig moet je die in grunn hebben, die zijn pas domquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal geen opmerking plaatsen over Minerva, misschien zitten er hier oud leden
Ik snap niet dat hij nog steeds denkt dat hij een kans heeft. Er zitten een paar lui bij die hem nooit zullen verkiezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
Stemronde 12 en er is nog geen nieuwe speaker
Alleen, wie dan wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij nog steeds denkt dat hij een kans heeft. Er zitten een paar lui bij die hem nooit zullen verkiezen.
Die zijn er niet echt. Bv, Hern zal ook niet voldoende support krijgen. Maar op een gegeven moment hou je toch de eer aan jezelf? Misschien na de 20ste nederlaagquote:
Zou ik ook denken hoor. Ben benieuwd hoe lang hij het nog gaat uithouden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zijn er niet echt. Bv, Hern zal ook niet voldoende support krijgen. Maar op een gegeven moment hou je toch de eer aan jezelf? Misschien na de 20ste nederlaag
Slaap zequote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook denken hoor. Ben benieuwd hoe lang hij het nog gaat uithouden.
Nu bed zoeken hier
Dat was precies mijn gedachten gang, zelf praktijk doen en 2000 betalen voor theorie?? ga toch leren joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:20 schreef engine het volgende:
De voormalig D66-partijleider vermoedt dat autorijden niet het enige motief is van de fraudeurs. "Een rijbewijs is ook een identiteitsbewijs. Je kan er meer mee dan alleen de weg op. Wij vermoeden dat ook dat een reden is om examen te doen."
https://www.rn7.nl/nieuws(...)ns-zorgen?menu=false
Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen? Waarom zou je 2000 euro betalen voor een theorie examen om aan een rijbewijs te komen?
En praktijk doen ze dan wel zelf?
Vind het maar een vaag verhaal.
11 stemmingenquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
@:prisha Ze zijn bij dat stemmen nog geen centimeter verder gekomenecht genant
Ja het is echt apart. Het insinueert dat ze een rijbewijs willen om ook voor andere dingen te gebruiken als rijden...maar wat dan? Waarom niet gewoon een identiteitsbewijs aanvragen? Als je daar geen recht op hebt kun je toch ook geen rijbewijs aanvragen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachten gang, zelf praktijk doen en 2000 betalen voor theorie?? ga toch leren joh.
Jeetjequote:
58 jaar.quote:
+1 voor ik verder scrollquote:
Italiaans profvoetballer en voetbaltrainer.quote:
Ok naja daar zullen er wel meer van doodgaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Italiaans profvoetballer en voetbaltrainer.
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
@:pullup Ken jij ook een klein Mexicaans stuurvrouwtje?
Ik bedoel hier in Nederland/... Die Eunice van JAA schijnt dat gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietDie Mexicanen hebben nooit een 8 op een wk of zo
Hoezo?
Ik zal eens naar die foto kijken, staat vast in die OPquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel hier in Nederland/... Die Eunice van JAA schijnt dat gedaan te hebben
correctquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal eens naar die foto kijken, staat vast in die OP
Beetje ouder dus al wel van een tijd geleden en het zegt me niksquote:
OK.. ik hoorde het en dacht misschien ken jij dr .. Ze schijnt ook trainingspapieren te hebben... is nu niet meer actiefquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje ouder dus al wel van een tijd geleden en het zegt me niks
Ook even haar topic bekeken maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik hoorde het en dacht misschien ken jij dr .. Ze schijnt ook trainingspapieren te hebben... is nu niet meer actief
Ja dat kan ik me voorstellen , met al die studentes die je onder je hoede hebt gehad ...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook even haar topic bekeken maar![]()
Af en toe kom ik wel nog verrassende lui tegen. De dame die nu de opper CEO bij de HEMA is heb ik nog wel gecoacht vroeger. En dan lees je ineens die naam bij haar aanstelling
hulloquote:
Ik kan wel roeienquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook even haar topic bekeken maar![]()
Af en toe kom ik wel nog verrassende lui tegen. De dame die nu de opper CEO bij de HEMA is heb ik nog wel gecoacht vroeger. En dan lees je ineens die naam bij haar aanstelling
Zeilen kan ik ook alleen niet zo goedquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb bij de zeeverkenners gezeten en kan ook zeilen
Klaar voor overstag !!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeilen kan ik ook alleen niet zo goed
Rammel de fokgieg en overstuur de zwatelquote:
40+ Zeil Meetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Rammel de fokgieg en overstuur de zwatel
Aye aye captainquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kunnen jullie ook zwemmen dat is waarschijnlijk wel nodig als ik mag zeilen
Ja. Kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nij hebt ook een bootje toch ?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nij hebt ook een bootje toch ?
Binnenkort weer de race om de wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb bij de zeeverkenners gezeten en kan ook zeilen
Gaat het toch roeien wordenquote:
Sjongejongejonge, wat een orenquote:
Ik heb de trommel alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?Lekker, wat zit erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat was je adres ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
ham, salami, ui, kaas, tomatenpuree, kruiden ..
Amsterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Dan laat maar.quote:
Van Eendjes maken we ook gewoon gehaktquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Ik vrag het wel aan de eerste de beste die ik zie, jij kent toch iedereen.quote:
Dan laat al helemaal maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze ook al op zijn tegen de tijd dat je hier voor de deur staat
Moet jij niet schatzoeken? Jij lijkt me wel het type een of meedere metaaldetectoren te hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van Eendjes maken we ook gewoon gehakt
Verlicht ons muisquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan die speler is er nog steeds niet. Ben wel blij dat ik het op een afhaalpunt heb laten bezorgen
Wij weten het al.quote:
Dan heb je niet hoeven wachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan die speler is er nog steeds niet. Ben wel blij dat ik het op een afhaalpunt heb laten bezorgen
quote:
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.quote:
Klote Kabels verbieden die troepquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.
Ja precies en kan bewijzen dat het niet aangekomen isquote:
quote:
Ja dat klopt er zit geen hdmi kabel bij. Maar die heb ik wel. Ik zo'n kabel la (net zoals je rommel keuken la)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt er zit geen hdmi kabel bij. Maar die heb ik wel. Ik zo'n kabel la (net zoals je rommel keuken la)[ link | afbeelding ]![]()
Sorry voor de nekpijn
Verhuizen helpt wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.
Een vriend van me heeft zelfs nog tapes liggen van deze jongens.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.
Het is alleen klote dat als ik ze weg doe er een week later denk; waar heb ik dat kabeltje ook al weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zelfs nog tapes liggen van deze jongens.[ link | afbeelding ]Echt weg ermee. Staat wat van zijn programmering opMaar dat is een beetje een hoarder
Dan koop je er één. De meeste gebruik (kan je niet meer gebruiken) nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alleen klote dat als ik ze weg doe er een week later denk; waar heb ik dat kabeltje ook al weer.![]()
Zwaaienquote:
Ik maak ze liever zelf, dan heb ik de goede lengte en het kan in prijs veel schelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan koop je er één. De meeste gebruik (kan je niet meer gebruiken) niet
Oh daar begin ik niet aan voordat ik het huis af fikquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf, dan heb ik de goede lengte en het kan in prijs veel schelen.
Werkt beter in DTSquote:
Het is niet moeilijk maar je moet het idd net even weten hoe.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar begin ik niet aan voordat ik het huis af fik
quote:
Hey aloa.quote:
Ik heb wel eens slechtere ideeën gehoord.quote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slechtere ideeën gehoord.
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.quote:
Dat is lunch. Ik eet een goedkope lasagnaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.
Niks mis meequote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.
Ja dat kan ik ook wat gaat er doorheen is de vraagquote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:31 schreef aloa het volgende:
Zo restant hachee opwarmen met rode kool...
Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lunch. Ik eet een goedkope lasagna
vega pasta saus uit de vriezerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wat gaat er doorheen is de vraag
Zeker. Zelfs soep kan een hele maaltijd zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?
Een goed boeren uitsmijter vult ook wel goed.
Nee geen zin. Morgen kook ik weer uitgebreid.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?
Een goed boeren uitsmijter vult ook wel goed.
Ah je moet mijn paprika saus eens proberen, dat vries ik ook inquote:
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Zelfs soep kan een hele maaltijd zijn.
Het is maar net hoeveel en wat je erop gooit
Eetsmakelijk alvastquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.
Daarbij gaat een zwik aan overig spul en dan heb ik ineens een te kleine pan en eten voor 5 dagen.
Zo heb ik een liter fond opgemaakt. Flikker er groente paddenstoelen wat rode peper kip en klaar. Gister de rest opquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.
Daarbij gaat een zwik aan overig spul en dan heb ik ineens een te kleine pan en eten voor 5 dagen.
Er zit ook paprika doorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah je moet mijn paprika saus eens proberen, dat vries ik ook in
Nee hoorquote:
Paprika's zijn geen vleesquote:
Ja maar...quote:
Huh, wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar...
Ik moet een grotere vriezer, plamuurlul kan mijn reet likken maar ik heb een elektralul nodig.
Met een beetje pech moet ik de vloer uit 2 kamers trekken. Een nieuwe keuken en badkamer zou ook wel fijn zijn.
Ja duh? Alles voor een gebakken ei?quote:
Jesus wat flauw.quote:
Ik hou wel van die geinquote:
Ik heb het één en ander aan wensen in mijn woning. Maar het is te veel om alleen te doen. Het nadeel is ook dat ik geen auto heb om even naar de bouwmarkt te rijden om spullen te halen.quote:
Nou ja iig een paar dozen met kabelsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het één en ander aan wensen in mijn woning. Maar het is te veel om alleen te doen. Het nadeel is ook dat ik geen auto heb om even naar de bouwmarkt te rijden om spullen te halen.
Kreng.quote:
Nou jaquote:
Je weet wie het zegt.quote:
Ken je electroboom op yt. Die is geweldigquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je electroboom op yt. Die is geweldig
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, wat een oren
Sjongejongejonge, wat zijn ze groot
Daar ken je mee naar Friesland varen
Zonder zeilen op je boot
Rubberen Robbie @:Sodeknetters en @:Notturna
GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, onze Dry januari was wat kort dit jaar.
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik kijk weinig yt. Eigenlijk alleen hobby spul. En die HXC gast met zijn revieuws op Nederlands spul.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je electroboom op yt. Die is geweldig
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPL / De grote geniepige mod response time test.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Fucktober.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet roken niet drinken flikker toch op met al die onzin !!!!!!
Thanks!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?
Absoluutquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Rijden die eigenlijk al?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar een voorstelling van Alex Klaassen in het Luxor theater gingen?Dat is balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, twee beschonken piloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niks beters als een beschonken piloot![]()
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.quote:
Feliquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Heel comfortabel en stabiel in het spoor.
Aww heel irritant. Gaat het op een latere datum nog door?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.
Thanks.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Feli
Gaat die op speciale trajecten rijden of overal?
Had ie niet als goedmakertje nog wat grappen achter de hand om zo op straat te doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.
Ben nooit zo van al die remakes en zeker niet die levensechtequote:
Ja we mochten tot half 9 wachten dan wisten ze of de show van half 10 door zou gaan, maar dat risico hebben we niet genomen, dus we krijgen bericht wanneer het opnieuw ingepland is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww heel irritant. Gaat het op een latere datum nog door?
Het begon te regenen, dus hij was snel weer naar binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Had ie niet als goedmakertje nog wat grappen achter de hand om zo op straat te doen?
Het zijn op dit moment ook maar een paar ritten per dag. Voor instructie en testen. De volgende fase zou commerciële inzet zijn. Dan is de kans dat je er een spot een stuk groter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Rij best wel vaak een stuk langs de HSL (A4) maar heb er nog geen gespot.
Ga je ook naar Brussel rijden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks.
Hij gaat eerst op de HSL Zuid rijden en, maar uiteindelijk in heel Nederland en als Intercity Brussel.
Dat is tenminste iets. Wel balen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja we mochten tot half 9 wachten dan wisten ze of de show van half 10 door zou gaan, maar dat risico hebben we niet genomen, dus we krijgen bericht wanneer het opnieuw ingepland is.
Het was wel grappig dat hij zelf naar buiten kwam met een megafoon en lantaarn
Wanneer is dat aquaduct eens gefixt? Treinen rijden als slakken nuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zijn op dit moment ook maar een paar ritten per dag. Voor instructie en testen. De volgende fase zou commerciële inzet zijn. Dan is de kans dat je er een spot een stuk groter.
Moet je naar Bruxelles niet ook Frans spreken?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, heb geen Belgische bevoegdheid.
Dat is op zijn hoogst handig maar niet verplichtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je naar Bruxelles niet ook Frans spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |