Je weet wie het zegt.quote:
Ken je electroboom op yt. Die is geweldigquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je electroboom op yt. Die is geweldig
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, wat een oren
Sjongejongejonge, wat zijn ze groot
Daar ken je mee naar Friesland varen
Zonder zeilen op je boot
Rubberen Robbie @:Sodeknetters en @:Notturna
GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, onze Dry januari was wat kort dit jaar.
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik kijk weinig yt. Eigenlijk alleen hobby spul. En die HXC gast met zijn revieuws op Nederlands spul.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je electroboom op yt. Die is geweldig
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPL / De grote geniepige mod response time test.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Fucktober.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet roken niet drinken flikker toch op met al die onzin !!!!!!
Thanks!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?
Absoluutquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Rijden die eigenlijk al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |