Sjongejongejonge, wat een orenquote:
Ik heb de trommel alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?Lekker, wat zit erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat was je adres ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
ham, salami, ui, kaas, tomatenpuree, kruiden ..
Amsterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Dan laat maar.quote:
Van Eendjes maken we ook gewoon gehaktquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Ik vrag het wel aan de eerste de beste die ik zie, jij kent toch iedereen.quote:
Dan laat al helemaal maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze ook al op zijn tegen de tijd dat je hier voor de deur staat
Moet jij niet schatzoeken? Jij lijkt me wel het type een of meedere metaaldetectoren te hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van Eendjes maken we ook gewoon gehakt
Verlicht ons muisquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan die speler is er nog steeds niet. Ben wel blij dat ik het op een afhaalpunt heb laten bezorgen
Wij weten het al.quote:
Dan heb je niet hoeven wachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan die speler is er nog steeds niet. Ben wel blij dat ik het op een afhaalpunt heb laten bezorgen
quote:
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.quote:
Klote Kabels verbieden die troepquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.
Ja precies en kan bewijzen dat het niet aangekomen isquote:
quote:
Ja dat klopt er zit geen hdmi kabel bij. Maar die heb ik wel. Ik zo'n kabel la (net zoals je rommel keuken la)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk mijn speler, zitten er geen kabels bij.
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt er zit geen hdmi kabel bij. Maar die heb ik wel. Ik zo'n kabel la (net zoals je rommel keuken la)[ link | afbeelding ]![]()
Sorry voor de nekpijn
Verhuizen helpt wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.
Een vriend van me heeft zelfs nog tapes liggen van deze jongens.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén la maar? ik denk dat ik wel 2 dozen met allerlei soorten kabels heb.
Het is alleen klote dat als ik ze weg doe er een week later denk; waar heb ik dat kabeltje ook al weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zelfs nog tapes liggen van deze jongens.[ link | afbeelding ]Echt weg ermee. Staat wat van zijn programmering opMaar dat is een beetje een hoarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |