Het is alleen klote dat als ik ze weg doe er een week later denk; waar heb ik dat kabeltje ook al weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zelfs nog tapes liggen van deze jongens.[ link | afbeelding ]Echt weg ermee. Staat wat van zijn programmering opMaar dat is een beetje een hoarder
Dan koop je er één. De meeste gebruik (kan je niet meer gebruiken) nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alleen klote dat als ik ze weg doe er een week later denk; waar heb ik dat kabeltje ook al weer.![]()
Zwaaienquote:
Ik maak ze liever zelf, dan heb ik de goede lengte en het kan in prijs veel schelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan koop je er één. De meeste gebruik (kan je niet meer gebruiken) niet
Oh daar begin ik niet aan voordat ik het huis af fikquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf, dan heb ik de goede lengte en het kan in prijs veel schelen.
Werkt beter in DTSquote:
Het is niet moeilijk maar je moet het idd net even weten hoe.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar begin ik niet aan voordat ik het huis af fik
quote:
Hey aloa.quote:
Ik heb wel eens slechtere ideeën gehoord.quote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slechtere ideeën gehoord.
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.quote:
Dat is lunch. Ik eet een goedkope lasagnaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.
Niks mis meequote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik twijfel wat maar ik heb wel zin in een goede uitsmijter.
Ja dat kan ik ook wat gaat er doorheen is de vraagquote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:31 schreef aloa het volgende:
Zo restant hachee opwarmen met rode kool...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |