Binnenkort weer de race om de wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb bij de zeeverkenners gezeten en kan ook zeilen
Gaat het toch roeien wordenquote:
Sjongejongejonge, wat een orenquote:
Ik heb de trommel alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Iemand een snackje voor bij het 0.0 bier?Lekker, wat zit erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat was je adres ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
ham, salami, ui, kaas, tomatenpuree, kruiden ..
Amsterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Dan laat maar.quote:
Van Eendjes maken we ook gewoon gehaktquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat was je adres ook alweer?
Ik vrag het wel aan de eerste de beste die ik zie, jij kent toch iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |