Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lunch. Ik eet een goedkope lasagna
vega pasta saus uit de vriezerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wat gaat er doorheen is de vraag
Zeker. Zelfs soep kan een hele maaltijd zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?
Een goed boeren uitsmijter vult ook wel goed.
Nee geen zin. Morgen kook ik weer uitgebreid.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nu besparen omdat je een speler heb gekocht?
Een goed boeren uitsmijter vult ook wel goed.
Ah je moet mijn paprika saus eens proberen, dat vries ik ook inquote:
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Zelfs soep kan een hele maaltijd zijn.
Het is maar net hoeveel en wat je erop gooit
Eetsmakelijk alvastquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.
Daarbij gaat een zwik aan overig spul en dan heb ik ineens een te kleine pan en eten voor 5 dagen.
Zo heb ik een liter fond opgemaakt. Flikker er groente paddenstoelen wat rode peper kip en klaar. Gister de rest opquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik zo'n kant en klaar poederzakje.
Daarbij gaat een zwik aan overig spul en dan heb ik ineens een te kleine pan en eten voor 5 dagen.
Er zit ook paprika doorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah je moet mijn paprika saus eens proberen, dat vries ik ook in
Nee hoorquote:
Paprika's zijn geen vleesquote:
Ja maar...quote:
Huh, wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar...
Ik moet een grotere vriezer, plamuurlul kan mijn reet likken maar ik heb een elektralul nodig.
Met een beetje pech moet ik de vloer uit 2 kamers trekken. Een nieuwe keuken en badkamer zou ook wel fijn zijn.
Ja duh? Alles voor een gebakken ei?quote:
Jesus wat flauw.quote:
Ik hou wel van die geinquote:
Ik heb het één en ander aan wensen in mijn woning. Maar het is te veel om alleen te doen. Het nadeel is ook dat ik geen auto heb om even naar de bouwmarkt te rijden om spullen te halen.quote:
Nou ja iig een paar dozen met kabelsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het één en ander aan wensen in mijn woning. Maar het is te veel om alleen te doen. Het nadeel is ook dat ik geen auto heb om even naar de bouwmarkt te rijden om spullen te halen.
Kreng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |