GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, onze Dry januari was wat kort dit jaar.
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik kijk weinig yt. Eigenlijk alleen hobby spul. En die HXC gast met zijn revieuws op Nederlands spul.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je electroboom op yt. Die is geweldig
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag mijn bevoegdheid op de ICNG gehaald, dat moest natuurlijk gevierd worden.
SPL / De grote geniepige mod response time test.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Fucktober.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet roken niet drinken flikker toch op met al die onzin !!!!!!
Thanks!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
GEfeliciteerd... wat zijn de grootste verschillen ?
Absoluutquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar moet op gedronken worden
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Rijden die eigenlijk al?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar een voorstelling van Alex Klaassen in het Luxor theater gingen?Dat is balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, twee beschonken piloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niks beters als een beschonken piloot![]()
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.quote:
Feliquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Ze rijden nu in een verder gevorderd stadium van testritten. Maar de ICNG heeft nu de toelating voor het Nederlandse net binnen, dus het zou nu wel eens vlot kunnen gaan. Maar een concrete prognose kan ik niet geven.
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Heel comfortabel en stabiel in het spoor.
Aww heel irritant. Gaat het op een latere datum nog door?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.
Thanks.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Feli
Gaat die op speciale trajecten rijden of overal?
Had ie niet als goedmakertje nog wat grappen achter de hand om zo op straat te doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel, een uur onderweg geweest om bij een donker theater te komen.
Ben nooit zo van al die remakes en zeker niet die levensechtequote:
Ja we mochten tot half 9 wachten dan wisten ze of de show van half 10 door zou gaan, maar dat risico hebben we niet genomen, dus we krijgen bericht wanneer het opnieuw ingepland is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww heel irritant. Gaat het op een latere datum nog door?
Het begon te regenen, dus hij was snel weer naar binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Had ie niet als goedmakertje nog wat grappen achter de hand om zo op straat te doen?
Het zijn op dit moment ook maar een paar ritten per dag. Voor instructie en testen. De volgende fase zou commerciële inzet zijn. Dan is de kans dat je er een spot een stuk groter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Rij best wel vaak een stuk langs de HSL (A4) maar heb er nog geen gespot.
Ga je ook naar Brussel rijden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks.
Hij gaat eerst op de HSL Zuid rijden en, maar uiteindelijk in heel Nederland en als Intercity Brussel.
Dat is tenminste iets. Wel balen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja we mochten tot half 9 wachten dan wisten ze of de show van half 10 door zou gaan, maar dat risico hebben we niet genomen, dus we krijgen bericht wanneer het opnieuw ingepland is.
Het was wel grappig dat hij zelf naar buiten kwam met een megafoon en lantaarn
Wanneer is dat aquaduct eens gefixt? Treinen rijden als slakken nuquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zijn op dit moment ook maar een paar ritten per dag. Voor instructie en testen. De volgende fase zou commerciële inzet zijn. Dan is de kans dat je er een spot een stuk groter.
Moet je naar Bruxelles niet ook Frans spreken?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, heb geen Belgische bevoegdheid.
Dat is op zijn hoogst handig maar niet verplichtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je naar Bruxelles niet ook Frans spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |