Mooie manquote:
En een goede zanger.quote:
Ja maar wat een broekie 1966. Leukquote:
Geweldig dit soort zangers, die hadden genoeg aan een stoel/kruk en een gitaar.quote:
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weerquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Nou die gaat nog wel even mee.
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weer
Idd, foto is nog niet zo oud.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijn
Ik zou haast gaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, foto is nog niet zo oud.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou haast gaanNog goedkoop ook Meet ??? Hahahaha
Roei jij?quote:
Geweldig die straatjes. Kruipend naar huisquote:
Als jij de drank betaald.quote:
Ierland nou dat gaat wat kostbaar wordenquote:
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ierland nou dat gaat wat kostbaar worden
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemdequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemde
Ze hebben (niet allemaal) een soort vriendschappelijke humor. Elke B&B waar ik was elke kroeg het was gelijk op gaan met de meute. Heel apart. En de gemeenschappelijke toch wel haat naar Engelsen. Don't go that way !!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.
Maar het land zelf ook, de geschiedenis etc.quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben (niet allemaal) een soort vriendschappelijke humor. Elke B&B waar ik was elke kroeg het was gelijk op gaan met de meute. Heel apart. En de gemeenschappelijke toch wel haat naar Engelsen. Don't go that way !!!
Veell luisterplezier alvastquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
CD's die ik ga afspelen morgen hoop ik[ link | afbeelding ]
Het ding is er nog nietquote:
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pakje zat gewoon in de brievenbus ...
Ik denk niet dat het pastquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pakje zat gewoon in de brievenbus ...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.
Dat weet ik wel zeker...quote:
Plus ik heb het bij de Appie laten bezorgenquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n speler niet door de brievenbus past.
Mwa, als je hem eerst door de schredder haalt.quote:
Dan wordt terugsturen een beetje zinloosquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, als je hem eerst door de schredder haalt.
Des te meer luistergenot als het binnen is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt terugsturen een beetje zinloos
Heb je geen app?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:33 schreef Soury het volgende:
Hou op hoor ik baal al dat ik geen mail heb.
Wat voor app?quote:
Nee lijkt me nutteloos eigenlijk.quote:
Zit geen functie in om de koerier op te jagen dus je pakketje komt niet sneller. De meldingen van Post NL vind ik nog wel handig maar echt nodig is het niet.quote:
Ik ben al blij met track and trace dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn.quote:
Maar die had je niet omdat het bij de AH werd geleverd...?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al blij met track and trace dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn.
En Trump heeft een stem gekregen van 1 van die debieltjesquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
@:prisha Ze zijn bij dat stemmen nog geen centimeter verder gekomenecht genant
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Trump heeft een stem gekregen van 1 van die debieltjes
Kans is gelukkig niet zo groot meerquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.
Hij gaat niet winnen, zijn 'eigen' partij begint hem ook uit te kotsen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer 4 jaar genieten als Trump gaat winnen bij de volgende verkiezingen.
Die carrot is nu wel deaudquote:
Hansje en grietje.quote:
Ik voelde me een beetje dom. Ik begreep het niet, tot ik eindelijk naar het 4de plaatje keekquote:
Ook al zou hij de nominatie op onverklaarbare manier winnen, dan zal hij de nationale verkiezingen niet kunnen winnen. Ik ben alleen wel bang dat als DeSantis kandidaat wordt, hij een behoorlijke kans heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat niet winnen, zijn 'eigen' partij begint hem ook uit te kotsen.
Zolang de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat komen heeft iedere republikein een goede kans. Tenzij ze het nu blijven verzieken.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al zou hij de nominatie op onverklaarbare manier winnen, dan zal hij de nationale verkiezingen niet kunnen winnen. Ik ben alleen wel bang dat als DeSantis kandidaat wordt, hij een behoorlijke kans heeft.
De enige republikein die het kan verzieken is Trump. De democraten hebben inderdaad een betere kandidaat van Biden nodig. Niets mis met de beste man, maar het wordt tijd dat hij het stokje doorgeeft. Ik had gehoopt dat Kamala Harris een kandidaat zou kunnen worden, maar daar hoor je bijna nooit iets vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang de democraten niet met een fatsoenlijke kandidaat komen heeft iedere republikein een goede kans. Tenzij ze het nu blijven verzieken.
Niets mis? Is toch nog wel het e.e.a. mis met Biden hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
De enige republikein die het kan verzieken is Trump. De democraten hebben inderdaad een betere kandidaat van Biden nodig. Niets mis met de beste man, maar het wordt tijd dat hij het stokje doorgeeft. Ik had gehoopt dat Kamala Harris een kandidaat zou kunnen worden, maar daar hoor je bijna nooit iets van
Dat is niet zijn grootste probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Martin Sheen is ook de jongste niet meer
We zijn het erover eens dat Biden zich niet verkiesbaar moet stellenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis? Is toch nog wel het e.e.a. mis met Biden hoor
Dat is geen sterkte kandidaat maar een zwakte bod.
[..]
Dat is niet zijn grootste probleem
Zeker niet, een sterkte kandidaat graagquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn het erover eens dat Biden zich niet verkiesbaar moet stellen
Gerrymandering is niet specifiek van de republikeinen, maar ze zijn er wel erg goed in. Tsja, een andere manier van kiezen zou wel mooi zijn, maar denk niet dat dat er ooit door komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet, een sterkte kandidaat graag
Oh, een een andere manier van kiezen daar. Niet dat republikeinse gekloot met kiesdistricten
Die zijn wel heel erg bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerrymandering is niet specifiek van de republikeinen, maar ze zijn er wel erg goed in. Tsja, een andere manier van kiezen zou wel mooi zijn, maar denk niet dat dat er ooit door komt.
Dat is ook gedeeltelijk de reden waarom maar 2 partijen in het congress zitten. Hoewel het in theory best mogelijk zou moeten zijn als bv een "leefbaar florida" een paar zetels zou moeten kunnen winnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg bezig de laatste tijd.
Als je ook zag hoe veel stemmen Trump en Clinton kregen. Clinton won ruimschoots.
Leefbaar Florida? Zeg maar een extreem rechtse republikeinse afdeling?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook gedeeltelijk de reden waarom maar 2 partijen in het congress zitten. Hoewel het in theory best mogelijk zou moeten zijn als bv een "leefbaar florida" een paar zetels zou moeten kunnen winnen.
Ik gaf maar een random voorbeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leefbaar Florida? Zeg maar een extreem rechtse republikeinse afdeling?
Het zou een leuk experiment zijn, omdat eens in 1 of 2 kiesdistricten uit te proberen.
Ik hielp evenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gaf maar een random voorbeeldHet zou wel een leuk experiment zijn en hopelijk zet het mensen aan het denken.
Ik woon er inderdaad. Ik kwam hier toen Jeb Bush er zat. Ik zit wel in een van de weinige democratische gebiedjes, maar dat beginnen ze nu ook te 'gerrymanderen'quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hielp evenJe koos wel de staat van DeSantis
Jij woont er ook toch?
Mjah, of het nou even verstandig is om mensen daar aan politiek te laten denken is weer een andere vraag
Das al weer een tijd dat je daar zit dus. Merk je het verschil eigenlijk daar tussen een democratisch en republikeins gebied?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon er inderdaad. Ik kwam hier toen Jeb Bush er zat. Ik zit wel in een van de weinige democratische gebiedjes, maar dat beginnen ze nu ook te 'gerrymanderen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |