Ja. De meeste mensen in mijn vrienden/kennissenkring stemmen democraat en je ziet niet veel "Trump" bumper stickers. Op het platteland zie je dat veel meer en merk je ook een totaal andere kijk op politiek. Maar dit is een middelgrote universiteitsstad en dan heb je sowieso een andere bevolking als bv een klein plaatsje aan de kust.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al weer een tijd dat je daar zit dus. Merk je het verschil eigenlijk daar tussen een democratisch en republikeins gebied?

Ah ja, in een universiteitsstad kan je er vanuit gaan dat mensen in staat zijn om zelfstandig na te denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. De meeste mensen in mijn vrienden/kennissenkring stemmen democraat en je ziet niet veel "Trump" bumper stickers. Op het platteland zie je dat veel meer en merk je ook een totaal andere kijk op politiek. Maar dit is een middelgrote universiteitsstad en dan heb je sowieso een andere bevolking als bv een klein plaatsje aan de kust.

En toch had Leiden de reputatie als de domste stad in Nederlandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, in een universiteitsstad kan je er vanuit gaan dat mensen in staat zijn om zelfstandig na te denken

Echt? Dat is wel heel erg als je een stad als rotterdan binnen de grenzen hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch had Leiden de reputatie als de domste stad in Nederland

Ik zal geen opmerking plaatsen over Minerva, misschien zitten er hier oud ledenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel heel erg als je een stad als rotterdan binnen de grenzen hebt

Tegenwoordig moet je die in grunn hebben, die zijn pas domquote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal geen opmerking plaatsen over Minerva, misschien zitten er hier oud leden

Ik snap niet dat hij nog steeds denkt dat hij een kans heeft. Er zitten een paar lui bij die hem nooit zullen verkiezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
Stemronde 12 en er is nog geen nieuwe speaker

Alleen, wie dan wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij nog steeds denkt dat hij een kans heeft. Er zitten een paar lui bij die hem nooit zullen verkiezen.

Die zijn er niet echt. Bv, Hern zal ook niet voldoende support krijgen. Maar op een gegeven moment hou je toch de eer aan jezelf? Misschien na de 20ste nederlaagquote:

Zou ik ook denken hoor. Ben benieuwd hoe lang hij het nog gaat uithouden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zijn er niet echt. Bv, Hern zal ook niet voldoende support krijgen. Maar op een gegeven moment hou je toch de eer aan jezelf? Misschien na de 20ste nederlaag

Slaap zequote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook denken hoor. Ben benieuwd hoe lang hij het nog gaat uithouden.
Nu bed zoeken hier

Dat was precies mijn gedachten gang, zelf praktijk doen en 2000 betalen voor theorie?? ga toch leren joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:20 schreef engine het volgende:
De voormalig D66-partijleider vermoedt dat autorijden niet het enige motief is van de fraudeurs. "Een rijbewijs is ook een identiteitsbewijs. Je kan er meer mee dan alleen de weg op. Wij vermoeden dat ook dat een reden is om examen te doen."
https://www.rn7.nl/nieuws(...)ns-zorgen?menu=false
Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen? Waarom zou je 2000 euro betalen voor een theorie examen om aan een rijbewijs te komen?
En praktijk doen ze dan wel zelf?
Vind het maar een vaag verhaal.

11 stemmingenquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef pullup het volgende:
@:prisha Ze zijn bij dat stemmen nog geen centimeter verder gekomenecht genant

. Ik zeg: laat Hakeem speaker worden
 . Ik zeg: laat Hakeem speaker worden   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |