Ja het is echt apart. Het insinueert dat ze een rijbewijs willen om ook voor andere dingen te gebruiken als rijden...maar wat dan? Waarom niet gewoon een identiteitsbewijs aanvragen? Als je daar geen recht op hebt kun je toch ook geen rijbewijs aanvragen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachten gang, zelf praktijk doen en 2000 betalen voor theorie?? ga toch leren joh.
Jeetjequote:
58 jaar.quote:
+1 voor ik verder scrollquote:
Italiaans profvoetballer en voetbaltrainer.quote:
Ok naja daar zullen er wel meer van doodgaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Italiaans profvoetballer en voetbaltrainer.
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
@:pullup Ken jij ook een klein Mexicaans stuurvrouwtje?
Ik bedoel hier in Nederland/... Die Eunice van JAA schijnt dat gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietDie Mexicanen hebben nooit een 8 op een wk of zo
Hoezo?
Ik zal eens naar die foto kijken, staat vast in die OPquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel hier in Nederland/... Die Eunice van JAA schijnt dat gedaan te hebben
correctquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal eens naar die foto kijken, staat vast in die OP
Beetje ouder dus al wel van een tijd geleden en het zegt me niksquote:
OK.. ik hoorde het en dacht misschien ken jij dr .. Ze schijnt ook trainingspapieren te hebben... is nu niet meer actiefquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje ouder dus al wel van een tijd geleden en het zegt me niks
Ook even haar topic bekeken maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ik hoorde het en dacht misschien ken jij dr .. Ze schijnt ook trainingspapieren te hebben... is nu niet meer actief
Ja dat kan ik me voorstellen , met al die studentes die je onder je hoede hebt gehad ...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook even haar topic bekeken maar![]()
Af en toe kom ik wel nog verrassende lui tegen. De dame die nu de opper CEO bij de HEMA is heb ik nog wel gecoacht vroeger. En dan lees je ineens die naam bij haar aanstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |