Ze worden dus wel betaald voor clownesk TV makenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vorige keer kregen ze een Primera cheque van 1000 euro.. dus ja, alleen wordt dat niet echt van te voren gecommuniceerd of zo.
Eerst maar eens zien of ie het zelf overleefdquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groot feest voor Erik, eindelijk korte metten maken met die bloedzuigers daar....![]()
Ik ga Tiano steeds leuker vindenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:15 schreef engine het volgende:
Man man man man man man gaat ie Jeff ook nog de leiding geven
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Isaac duurde het 3x zo lang omdat ie alles 3x herhaalde
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groot feest voor Erik, eindelijk korte metten maken met die bloedzuigers daar....![]()
Vandaag én morgen mag ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:21 schreef D. het volgende:
Vandaag of morgen nog een eliminatie lijkt me
Letterlijk stoken ging het omquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Stoken dat kan Isaac goed en Wanda
Hoef je minder te stoken en te kokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:21 schreef D. het volgende:
Vandaag of morgen nog een eliminatie lijkt me
En er is meer geld p.p. voor het etenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoef je minder te stoken en te koken
Wat een dom plan ja... degene chef opdrachten maken die tot nu toe als chef opdrachten het meest verdiend heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:15 schreef engine het volgende:
Man man man man man man gaat ie Jeff ook nog de leiding geven
heeel dom ja'quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat een dom plan ja... degene chef opdrachten maken die tot nu toe als chef opdrachten het meest verdiend heeft.
Exact dit heb ik al eens eerder aangestipt en verbazingwekkend dat geen enkele manager ditgene ooit heeft aangekaart. Zou het overigens niet verplichten want niets is verplicht maar de verantwoordelijkheid bij diegenen zelf neerleggen want treffender. Niet alleen naar je eigen mensen maar ook naar iedereen die ernaar kijkt sta je eigenlijk gigantisch voor paal als je komt aansloffen in je zondagse kleding terwijl proef op punt van beginnen staat. Sluit jezelf maar buiten de groep en betaal de prijs.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Er mogen geen korte rokjes en hakken meer bij de proeven van Tiano. Er moet geld verdiend worden !!!
prima dat ie dat even benoemd. Ze willen er leukl uitzien want tv, maar de kans is redelijk groot dat het een fysiek opdracht is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact dit heb ik al eens eerder aangestipt en verbazingwekkend dat geen enkele manager ditgene ooit heeft aangekaart. Zou het overigens niet verplichten want niets is verplicht maar de verantwoordelijkheid bij diegenen zelf neerleggen want treffender. Niet alleen naar je eigen mensen maar ook naar iedereen die ernaar kijkt sta je eigenlijk gigantisch voor paal als je komt aansloffen in je zondagse kleding terwijl proef op punt van beginnen staat. Sluit jezelf maar buiten de groep en betaal de prijs.
Wat vooral toeval is dus ja behoorlijk dom als je dat niet in ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat een dom plan ja... degene chef opdrachten maken die tot nu toe als chef opdrachten het meest verdiend heeft.
Jeff had wel een hele goede manier van leidinggeven tijdens opdrachten, snel overzicht, goede communicatie en positief stimuleren. Los van wat het opleverde, al dan niet door omstandigheden, Isaac deed dit niet. Dus kam me goed voorstellen dat Marciano Jeff vraagt voor een taak waar hij goed in is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat vooral toeval is dus ja behoorlijk dom als je dat niet in ziet.
Tussen de mededeling en het spelen zit minimaal een halfuur , en je zag meerdere keren dat ze in die tijd hun kleding aanpaste.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact dit heb ik al eens eerder aangestipt en verbazingwekkend dat geen enkele manager ditgene ooit heeft aangekaart. Zou het overigens niet verplichten want niets is verplicht maar de verantwoordelijkheid bij diegenen zelf neerleggen want treffender. Niet alleen naar je eigen mensen maar ook naar iedereen die ernaar kijkt sta je eigenlijk gigantisch voor paal als je komt aansloffen in je zondagse kleding terwijl proef op punt van beginnen staat. Sluit jezelf maar buiten de groep en betaal de prijs.
Dit idd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tussen de mededeling en het spelen zit minimaal een halfuur , en je zag meerdere keren dat ze in die tijd hun kleding aanpaste.
Maar als er 10 het spel moeten spelen, en je bent er niet bij, waarom zou je dat dan doen?
Ze had wel een zak fruitquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe voegt sws nooit iets toe bij een verdienopdracht, of ze nu een rokje of een joggingsbroek zou dragen.
maar wel genoeg fut heeft om te roddelenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Faking Wanda houdt een tiefus verhaal tegen faking zieke Kim k die faking tyfus hoofdpijn heeft
Op de hoogte blijven van alles werkt vast medicinaalquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar wel genoeg fut heeft om te roddelen
Jij zoekt al naar excuses en praat het goed terwijl ze een halfuur in de slaapkamer doorbrengen nadat de zoemer dus is gegaan. Als je voor dat scherm staat dan moet je gewoonweg startklaar zijn want de opdracht staat op punt van beginnen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tussen de mededeling en het spelen zit minimaal een halfuur , en je zag meerdere keren dat ze in die tijd hun kleding aanpaste.
Maar als er 10 het spel moeten spelen, en je bent er niet bij, waarom zou je dat dan doen?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:43 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vertelt het wel anders als dat het werkelijk ging
gohquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:43 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vertelt het wel anders als dat het werkelijk ging
Nou daarnet bij Wendy lulde ze lekker met Wendy mee...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer dat ik het niet heb gezien, dus weet niet wat er nu echtgebeurde
hoorde alleen dat Wanda zwaar pissig is
Fucking kettingzaag kwam ook voorbijquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda:
Fucking achterlijk
fucking 7 uur 's ochtends
fucking rekken
fucking balletles
fucking rek
fucking achterlijke ziel
fucking circus
Randdebielen...en Wanda aldus Wanda...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn echt een stelletje randdebielen in de loods hier zegt Wanda
op zixch zei hij best oke dingen..quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Maciano was niet echt zeker in de vergadering het was euh euh euhhh
Het was zijn eerste keer, komt wel goed, ik heb vertrouwen in die bro.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Maciano was niet echt zeker in de vergadering het was euh euh euhhh
Oke, ze zegt dus ook wel dingen die wel kloppenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:47 schreef D. het volgende:
Wanda: Martin had geen recht van spreken over dat iedereen moet oefenen voor de records, hij moest eerst zijn eigen vriendin maar aanspreken, want dat is de meest achterlijke etc. etc. van de loods die elke opdracht voortijdig opgeeft
Dat zal hij never met die zeikstem van hemquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zixch zei hij best oke dingen..
nu nog wat meer leiderschap uitstralen...
100%?quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zijn eerste keer, komt wel goed, ik heb vertrouwen in die bro.
dat is wel een klein dingetje dan...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij never met die zeikstem van hem
Zou graag een triple-elimination (KimK, Wanda, Kenzy) willen bestellen en een beetje snel als het kanquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda gaat helemaal niet flippen tegen iemand. Die flipt alleen in K3 onder de heksen meiden. Grootmuil
Wendy tochquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ze kan geen fucking moer ... achterlijke ...
(over Eunice)
Esther was vanmorgen ook al aan het klagen tegen Marciano over Eunicequote:Op donderdag 5 januari 2023 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ze kan geen fucking moer ... achterlijke ...
(over Eunice)
Die missies zijn training voor thuisquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
Heerlijk toch hoe druk Wanda kan zijn.
Die Ivor gaat nooit meer uit het leger, want een leven thuis zonder missies is niet te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Ik begrijp dat Wanda vandaag niet lekker in haar vel zit
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Ik begrijp dat Wanda vandaag niet lekker in haar vel zit
Die is niet goed hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb geen zin om een knop om te zetten, en weer vrolijk zijn vandaag. Ze mogen blij zijn dat ik geen mensen afmaak hier vandaag.
Zelfde Wanda tegen Kenzy gisteren: Let it go, je hebt er alleen jezelf mee, bladiebla...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb geen zin om een knop om te zetten, en weer vrolijk zijn vandaag. Ze mogen blij zijn dat ik geen mensen afmaak hier vandaag.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
"Ze mogen blij zijn dat ik mensen niet afmaak hier", zegt Wanda
Kennelijk volgt er pas geel als je gaat uitleggen hoe je het gaat doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamWandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda heeft er alles voor over om Mexx en Martin weg te krijgen
Leveren wel mooie streams op. Bloed tegen de ruiten. Gebakken lucht van Wandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
"Ze mogen blij zijn dat ik mensen niet afmaak hier", zegt Wanda
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreamsquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leveren wel mooie streams op. Bloed tegen de ruiten. Gebakken lucht van Wanda
Ik vermoed dat ie bij Defensie een nieuwe identiteit heeft aangevraagd en een permanente missie in het buitenland. Die had nu de kans om te vluchten...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
Heerlijk toch hoe druk Wanda kan zijn.
Die Ivor gaat nooit meer uit het leger, want een leven thuis zonder missies is niet te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk volgt er pas geel als je gaat uitleggen hoe je het gaat doen
Met kaas ofzo
Kwestie van tijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind de andere kant steeds minder irritant, en onze eigen kant steeds irritanter.
Vakantie oord.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
K3 was een fake kliek met gemaakte nepvriendinnen dus die scheurtjes hebben we al meermaals voorspeldquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb er alles voor over om Martin en Mexx weg te krijgen. Dat schijnheilige gedoe steeds.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
Heeft zijn hulp bro'squote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Nu KimK ziek in bed ligt moet Tiano opeeens WC schoonmaken maar hij weet echt helemaal niets
de dynamiek verandert steeds.. de groepjes zullen ook weer veranderenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De implosie van K3 is wel interessant om te volgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb hier in 4 maanden nog nooit iemand zitten zieken ....
*kuch*Maddy*kuch*
Jasper kan Wanda ook rustiger houden... waar anderen haar extra triggeren is hij gewoon rustig en aanwezig.. goed voor haar. Lijkt op Ivor, zoals ze zelf wel eens zeiquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy heeft weinig inbreng in dit 'gesprek'
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie isquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Gisteren janken. Isaac jagen jonguh. De inbreng van Kenzyquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in het hele programma
Boksgalaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'
Wanda moet face too face, geen Wanda tegen Wandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie is
Ik vind Wanda vermakelijker als ze boos is
Van Ivor en Jappie en de was doen en kokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is geen fan van Jeff als chef opdrachten.
Toegegeven .. ze is van heeeel weinig dingen fan.
en ze deed hem na met een geluidjequote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
Wanda : Weet je . als je een Janet of een Erik bent is het leven altijd fokking leuk
Kenzy kijkt op tegen Isaac dus die voelt ze dan extra hard. Vraag me bij zulke acties wel af wat nou eigenlijk het achterliggende idee ervan is. Want je kunt wel stemmen verzamelen maar als zij wint stemt zo'n snotblaag jou weg. Al sluit ik niet eens uit dat ze het niet zou durven en zo probeert in een goed daglicht te komen om vervolgens gewoon Jeff te kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren janken. Isaac jagen jonguh. De inbreng van Kenzy
Da's wel zo eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Iedereen passeert de revue bij ons Wanda.
Kenzy zou het spel niet/nooit hard kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy kijkt op tegen Isaac dus die voelt ze dan extra hard. Vraag me bij zulke acties wel af wat nou eigenlijk het achterliggende idee ervan is. Want je kunt wel stemmen verzamelen maar als zij wint stemt zo'n snotblaag jou weg. Al sluit ik niet eens uit dat ze het niet zou durven en zo probeert in een goed daglicht te komen om vervolgens gewoon Jeff te kiezen.
Verrek, scherpquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, Wanda is bij iedere vergelijking het lijdend voorwerp
Veiligheidsvoorschriften Erik! Veiligheidsvoorschriften!quote:
Laat GJ die proef maar doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat achterlijke gedoe van Erik
Lekker met de meidenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice wil graag muziek aanvragen elke dinsdag en donderdag van 10-11.30 voor de balletlessen. De meiden zijn enthousiast zegt ze.
Krijg je er nooit doorheen want dan kan ik interessantere lesjes opwerpen aangezien muziek daar schaars isquote:
Hoeven ze alleen maar te downloaden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je er nooit doorheen want dan kan ik interessantere lesjes opwerpen aangezien muziek daar schaars is
Balletles van iemand die zelf ballet leert vanuit een boekquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice wil graag muziek aanvragen elke dinsdag en donderdag van 10-11.30 voor de balletlessen. De meiden zijn enthousiast zegt ze.
Helm plicht in de loodsquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Veiligheidsvoorschriften Erik! Veiligheidsvoorschriften!
Onderhand weet je niet eens meer wat ze nou wel of niet mogen want het format begint steeds meer als kut op Dirk te slaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeven ze alleen maar te downloaden?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Onderhand weet je niet eens meer wat ze nou wel of niet mogen want het format begint steeds meer als kut op Dirk te slaan
Je zal je maar hebben ingeschreven en dan zit je de hele dag op een bank naar 'allerlei staatsmongolen' te kijken om je heenquote:
Beetje wel he. Alles en iedereen moet wijken voor zijn nep records. De dartpijlen zijn ook al naar de tiefus gegooid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat achterlijke gedoe van Erik
Met die stok op zijn bakkus is dat ook nodigquote:
Stoken gebeurt daar meer dan genoeg maar je krijgt het er alleen niet warm vanquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:42 schreef mootie het volgende:
Goed punt van Eunice, de oudjes willen maar stoken en stoken.
Doe een vest aan of ga iets doen.
Op je reet zitten, krijg je het niet warm van.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stoken gebeurt daar genoeg maar je krijgt het er niet warm van
Het (onrust)stoken vindt meestal ijsberend plaats of wel zo gemakkelijk op je reet jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op je reet zitten, krijg je het niet warm van.
en zo'n kort bloesje .... niet erg slim ookquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zo'n kruikje lijk je zieker
Jeff gaat maar zelf koken zodat ie niet om anderen hoeft te kokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff al voor de 2 de dag in de keuken. Nu pannenkoeken bakken met Jappie
Migraine is geen griep. Naakt kan ook nog. Liever nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
en zo'n kort bloesje .... niet erg slim ook
Eunice ziet iets en is dan expert, zoals met allesquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balletles van iemand die zelf ballet leert vanuit een boek
Ja hij moet natuurlijk waarmaken dat ie zelf ook wat doet in de loods.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff al voor de 2 de dag in de keuken. Nu pannenkoeken bakken met Jappie
Daar denkt Erik niet aan,dat niemand het kan lezen of iets bijschrijven op die hoogte.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:55 schreef chufi het volgende:
Erik bezig met een nieuw publicatie bord naast het kalenderbord... Het recordschemaplan gaat ie daar ophangen .. beetje hoog leek me wel
Wel crocs, maar zwart. Laag model deze keerquote:
Wat een watjequote:Op donderdag 5 januari 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel crocs, maar zwart. Laag model deze keer
Isaac is een jager. Jagers zijn geen watjesquote:
Juist welquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac is een jager. Jagers zijn geen watjes
Smaak hebben ze niet echt daar in die loodsquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Witte sokken bij Isaac. Staat charmant
Beetje van alles door elkaar. Trekken elkaar zijn kleding aan. Zoe waarschijnlijk een jurk van Janet aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaak hebben ze niet echt daar in die loods
Martin heeft geen doekoe voor rolex en Pattek philipe horloges. Komt goed. Geen zorgenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn voor Mexx![]()
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stapquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:09 schreef D. het volgende:
Isaac is vergeten dat ie geen manager meer is?
Hoop dat Marciano ‘m even terugfluitquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stap
Dat zegt Janet nuquote:
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stap
Bro's gaan dat onderling niet doen. Marciano moet nog groeien in zijn rol als verlengstuk van hoger hand(febo ligt gevoelig).quote:
Is ook het gevalquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doen
Niks aan de hand dusquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doen
Jeff toch idem? Die haalt zich ook regelmatig woede op de hals van andere bewoners door zich er toch mee te gaan bemoeien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:09 schreef D. het volgende:
Isaac is vergeten dat ie geen manager meer is?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:23 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Jeff toch idem? Die haalt zich ook regelmatig woede op de hals van andere bewoners door zich er toch mee te gaan bemoeien.
Sowieso de Primerakaarten van Djedi en Berend.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
Welk geld is Isaac nu aan het bekijken/inventariseren?
oke thank youquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sowieso de Primerakaarten van Djedi en Berend.
Zodat ze eigenhandig peuken kunnen bestellenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
En er zijn nog 3 andere bewoners die hun kaarten beschikbaar hebben gesteld.
Ze vroeg net ook al om panty`s.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wel raar dat Isaac al besluit wat hij wel of gee goed idee vindt. Leila zegt boeken, Isaac vindt het onzin
Ik ook, daar niet van, maar inventariseren is gewoon een lijstje maken.
Eentje over woedebeheersing zekerquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wel raar dat Isaac al besluit wat hij wel of gee goed idee vindt. Leila zegt boeken, Isaac vindt het onzin
Ik ook, daar niet van, maar inventariseren is gewoon een lijstje maken.
prima tochquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vroeg net ook al om panty`s.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eentje over woedebeheersing zeker
Doet die dan maar binnensmondsquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
Als 'ie maar niet gaat spugen..
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
prima toch
noteer panty en boeken
als er later door de groep/ manager? wordt overlegd of bepaald valt dat af
Maar inventariseren is gewoon noteren wat iedereen wil
Isaac maakt er weer zijn eigen sneaky projectje van
dat is wel een werk... pannenkoeken bakken voor 28 mensenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Pannenkoekendag.. een feest of crisis..![]()
[ afbeelding ]
25quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is wel een werk... pannenkoeken bakken voor 28 mensen
Tijd zat daar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is wel een werk... pannenkoeken bakken voor 28 mensen
absoluutquote:
Die trapt overal in ...open oogjesquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac in gesprek met Kenzy. Hoop gelul weinig inhoud, lijkt me sterk dat Kenzy in die bullshit trapt.
wat een dramaqueen.. en totaal gebrek aan kennis over zijn eigen lijfquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:37 schreef chufi het volgende:
Nou GJ ... lekkeer snel opgegeten.. nu maar hopen dat er over is natuurlijkk
300%quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:39 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy is gewoon een broeder. Je weet toch.
[ afbeelding ]
zowiezo zowiezo je weet tochquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:39 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy is gewoon een broeder. Je weet toch.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |