Beetje van alles door elkaar. Trekken elkaar zijn kleding aan. Zoe waarschijnlijk een jurk van Janet aanquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaak hebben ze niet echt daar in die loods
Martin heeft geen doekoe voor rolex en Pattek philipe horloges. Komt goed. Geen zorgenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn voor Mexx![]()
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stapquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:09 schreef D. het volgende:
Isaac is vergeten dat ie geen manager meer is?
Hoop dat Marciano ‘m even terugfluitquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stap
Dat zegt Janet nuquote:
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit mijn vingers. Hij zit nog in zijn rol. Afstand nemen is moeilijk. Van manager naar jager. Grote stap
Bro's gaan dat onderling niet doen. Marciano moet nog groeien in zijn rol als verlengstuk van hoger hand(febo ligt gevoelig).quote:
Is ook het gevalquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doen
Niks aan de hand dusquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc hem dit wel gevraagd om te doen
Jeff toch idem? Die haalt zich ook regelmatig woede op de hals van andere bewoners door zich er toch mee te gaan bemoeien.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:09 schreef D. het volgende:
Isaac is vergeten dat ie geen manager meer is?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:23 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Jeff toch idem? Die haalt zich ook regelmatig woede op de hals van andere bewoners door zich er toch mee te gaan bemoeien.
Sowieso de Primerakaarten van Djedi en Berend.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
Welk geld is Isaac nu aan het bekijken/inventariseren?
oke thank youquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sowieso de Primerakaarten van Djedi en Berend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |