Of iemand die de proef wint en zegt daaaag Kim kquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef Silves het volgende:
Berend lag weken ziek in bed, net zoals KimK..maar madam weet dat ze er niet uit gestemd wordt, omdat ze beschermd is door Marcia..ow wat hoop ik toch op de bewoners die dit niet pikken en haar nomineren met haar tokkie bek.
ik kon er niet meer naar luisterenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over merk cola. Voor mixjes werd 'echte' cola gehaald, maar voor zo door de weeks hebben ze goedkope cola.
"Ik zie dat allemaal wel, pappi heeft het wel in de gaten"
Fuck off GJ, zoals JW zegt, bij Gall&Gall hebben ze geen goedkope cola. Zeverzak.
Gelijk heb je, kotsend was hij beter te pruimenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kon er niet meer naar luisteren
Die snap ik dan nog welquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over merk cola. Voor mixjes werd 'echte' cola gehaald, maar voor zo door de weeks hebben ze goedkope cola.
"Ik zie dat allemaal wel, pappi heeft het wel in de gaten"
Fuck off GJ, zoals JW zegt, bij Gall&Gall hebben ze geen goedkope cola. Zeverzak.
oja heerlijk, eindelijk gerechtigheid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of iemand die de proef wint en zegt daaaag Kim k
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik dan nog wel
Jumbo cola onder de euro
Coca cola bij Gall en Gall 2 a 3 euro??
En ja 1 is via de bon en het ander niet
Maar dan moeten ze slimmer inkopen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)
gj vindt het heeeeeeeel bijzonderquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)
Wat voor beperking heeft haar zus?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
Soms denk ik dat zij een geestelijke beperking heeft ipv haar zus.
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik dan nog wel
Jumbo cola onder de euro
Coca cola bij Gall en Gall 2 a 3 euro??
En ja 1 is via de bon en het ander niet
Maar dan moeten ze slimmer inkopen.
Kenniequote:
Een verstandelijke beperking wat weet ik niet maar dit zei ze in het begin toen wou ze naar huis want haar zus kan niet zonder haar. Toen lag ze ook steeds in bed en ontplofte ze bij het minste of geringste.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Wat voor beperking heeft haar zus?
Heel apartquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij tegen wij..
Als het andersom wordt gezegd is de wereld te klein
Lipfillersquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die lippen van Babet echt of Botox lippen?
Van Botox gaan ze hangen, dit is fillerquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die lippen van Babet echt of Botox lippen?
Ja sorry was niet helemaal volledig, gelukkig was daar pinguquote:
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Botox gaan ze hangen, dit is filler
GJ is een totaal idiootquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja sorry was niet helemaal volledig, gelukkig was daar pingu![]()
Ging mij ook vooral om de manier waarop hij het zei en zichzelf pappi noemde
Soort van steunkous om 'n heel dik oedeem-beenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Het is een leuk rokje, maar niet voor Kenzi
Hoe kwam zij de loods binnen (nog) dikker of vreet ze net als Rupert extra ( ongezonde) dingen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Het is een leuk rokje, maar niet voor Kenzi
Geen idee of ze veel dikker is geworden, maar dit rokje flatteert niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kwam zij de loods binnen (nog) dikker of vreet ze net als Rupert extra ( ongezonde) dingen?
Heeft ze een cloaca?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
ik ben er... geen bespreking?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Kim ... KIM ... 11 uur kringbespreking.
De banken staan alquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben er... geen bespreking?
Weet ja wat ook overdreven en er best zielig uitziet is, hoe Jasper de reet van Wanda achterna loopt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Maar ze zijn echte vriendinnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Ook als echte vriendinnen mag je wel eens kritiek op elkaar hebben. Of roddelenquote:
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS welquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat the gym crosstrainer en fietsen bij de basis behoeften horen.
Heeft hij altijd, ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS wel
Zo lelijk, jammer hoor ze had zo mooie bosquote:
ja ... tegen de vervelingquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!
is dat de erfenis van eizakquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef chufi het volgende:
morgen nog wat te eten en verder ontbijt zaterdag en zondag ... 59Ī in pot
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef engine het volgende:
Die entertainmentboek is weg. Nu hebben we de entertainmentboek.
Wat een teleurstelling voor die man als ie buiten het huis ontdekt dat ie alleen het record borden-aflikken heeft verbrokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt isquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
Ik vind het gewoon sneuquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt is
Vorige leefde 1000 euro aan waardebonnen opquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Met die witte sokken en afgezakte broek maakt het hem nog slungeligerquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
De vorige keer kregen ze een Primera cheque van 1000 euro.. dus ja, alleen wordt dat niet echt van te voren gecommuniceerd of zo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Hij houdt zich iig wel bezigquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik het multitalent dat alle records kan breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |