Moggequote:Op donderdag 5 januari 2023 09:24 schreef schizolientje het volgende:
goede morgen, en hoe is het met de terminale buikpatient? Is hij al ontwaakt?
Ach .. Jeff lag elke dag tot 11 uur in bed, en dat was de beste maand ever.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk heeft tiano geen tijd nu
Maar ja
Als hij geen aandacht geeft ontploft ze
Drama Queen...quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
O jee Kim weer boos, ik voel mij fucking kut en jij loopt weg zegt ze tegen Marciano
Blaasontstekingquote:
Maar die was wel tot na 1 uur wakkerquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. Jeff lag elke dag tot 11 uur in bed, en dat was de beste maand ever.
O gisteren had ze hoofdpijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blaasontsteking
En ze wil die facking kuur
Geen test
wanneer nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
Kim k gaat de hele dag op bed liggen
Ik weet zeker dat hij nu denktquote:
zonder test krijg je nergens een kuurtjequote:Op donderdag 5 januari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren had ze hoofdpijn
Zal wel beter zijn eerst een test te doen voor er een kuur in gaat
Blaasontsteking kunnen ze snel testen dus snap het probleem van Kim k ook niet zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zonder test krijg je nergens een kuurtje
Meestal niet maar in een RLS weet je het nooitquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zonder test krijg je nergens een kuurtje
Alles waar Isaak bij staat wordt een pissing contestquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef Silves het volgende:
Net was oorlog boven zegt Izeik, tussen Esther en eunice.
Oh Esther gaat ff de boel opnaaien zodat mensen Eunice eruit gaan stemmen ipv haar. Eunice mag dan wel geen makkelijke zijn maar brengt wel veel binnen voor de huishoud pot. Meer dan Esther in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef Silves het volgende:
Net was oorlog boven zegt Izeik, tussen Esther en eunice.
ja ook net lachen, toen Marcia de pijntjes opnoemde van Kim..quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles waar Isaak bij staat wordt een pissing contest
Wie is het stoerst heeft de meeste babbels
Walgelijk figuur
Valt echt met de neus in de boterquote:
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:42 schreef Charmian het volgende:
wie is ellen degeneres? Esther janken over haar was die door eunice door elkaar is gegooid![]()
isaac en martin riepen dat daarnet steeds, ik vroeg me af wie ze bedoeldenquote:
die het verhaal pas na 5 minuten begrijptquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:46 schreef Silves het volgende:
Eunice wil de bar vrij om les te geven, de andere wil het wasrek niet verschuiven..2 crazy bewoners...maar we hebben de mediator die het wasprobleem gaat oplossen..![]()
Ja straks na het sportenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:46 schreef Silves het volgende:
Eunice wil de bar vrij om les te geven, de andere wil het wasrek niet verschuiven..2 crazy bewoners...maar we hebben de mediator die het wasprobleem gaat oplossen..![]()
Staat er deze maand al in geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:06 schreef [ur=https://forum.fok.nl/user/profile/421867]greysbones[/url] het volgende:
[..]
Vast volgende maand wel
Zij tegen wij..quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:45 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde Martin tegen Isaac en Marci zeggen dat ze als buitenlanders in de minderheid zijn, Isaac was daar al langer mee bezig, x 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |