Heeft ze een cloaca?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
ik ben er... geen bespreking?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Kim ... KIM ... 11 uur kringbespreking.
De banken staan alquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben er... geen bespreking?
Weet ja wat ook overdreven en er best zielig uitziet is, hoe Jasper de reet van Wanda achterna loopt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Maar ze zijn echte vriendinnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Ook als echte vriendinnen mag je wel eens kritiek op elkaar hebben. Of roddelenquote:
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS welquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat the gym crosstrainer en fietsen bij de basis behoeften horen.
Heeft hij altijd, ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |