dat is een mooie samenvatting en geheel ontopicquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:33 schreef R0T29 het volgende:
Slaapstream op 2 en opa en oma speculeren de nacht in
Best veel de hele avond niet gezien, zitten of liggen waarschijnlijk in de slaapkamers, maar die zijn weer eens niet op de streams.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:33 schreef R0T29 het volgende:
Slaapstream op 2 en opa en oma speculeren de nacht in
Laatste tijd vaker zo. Vooral in de avond veel "oudjes" op stream. Heel irritantquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel de hele avond niet gezien, zitten of liggen waarschijnlijk in de slaapkamers, maar die zijn weer eens niet op de streams.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik moest vanavond wel even zo snel scrollen in de cos dat ik een bepaald woord niet kon lezen. God damnit. Het ging me net wat te veel over k..s. Stelletje k..scossers.![]()
Ik heb het overleefd.
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
En toch vind ik dat JW een hoop dingen over de andere deelnemers zegt die hout snijden. Hij kan Rupert bijvoorbeeld een slang vinden, maar toch zeggen dat het geen domme jongen is.
Bij vele andere deelnemers zou vooral het slang gedeelte het goede kanten inzien blokkeren.
Alleen het gaat hem niet redden en zal vast geëlimineerd worden. Maar een prima man. Wel te weinig bezig voor de groep.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
En toch vind ik dat JW een hoop dingen over de andere deelnemers zegt die hout snijden. Hij kan Rupert bijvoorbeeld een slang vinden, maar toch zeggen dat het geen domme jongen is.
Bij vele andere deelnemers zou vooral het slang gedeelte het goede kanten inzien blokkeren.
Ja typisch hem.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweestquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Alleen het gaat hem niet redden en zal vast geëlimineerd worden. Maar een prima man. Wel te weinig bezig voor de groep.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."
Mijn inziens heeft het nauwelijks te maken met leeftijd. Kijk maar naar Janet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweest
'Zoewiezo'!quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jan-Willem zegt dat hij geen idee heeft waarom die grietjes hier in dit spel zitten zoals een Zoë.
Bekend willen worden?
dat vraag ik mij af.....mss met proeven,maar met helpen in keuken enz heeft niets met leeftijd te maken kijk maar naar janet die is veel meer bezigquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweest
Janet is sowieso een topper wat dat betreft. Lomp en een knaaierd als de neten, maar steekt altijd de handen uit de mouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat vraag ik mij af.....mss met proeven,maar met helpen in keuken enz heeft niets met leeftijd te maken kijk maar naar janet die is veel meer bezig
hoor nog steeds mensen praten in de loodsquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar vind het nu wel mooi geweest met 'die oudjes'. Erik kwam erbij en het werd weer dodelijk saai. Slaapstream aan de andere kant..
Niemand anders wakker daar ?!
Echt wel,ik hoor meerdere.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar vind het nu wel mooi geweest met 'die oudjes'. Erik kwam erbij en het werd weer dodelijk saai. Slaapstream aan de andere kant..
Niemand anders wakker daar ?!
En Kenzy.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:17 schreef Thorelf het volgende:
het beste van zoe en mexx vind ik dat ze afstand van wanda nemen zij heeft nu over het algemeen alleen nog jasper en kim w
Kenzy zit ook steeds meer in Wanda haar pocket terwijl Marciano Kim W daar weer uit lijkt te willen halen. Jasper lijkt de plek van Djedi in die heksenkring overgenomen te hebben. Jammer want had Jappie hoog staan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:17 schreef Thorelf het volgende:
het beste van zoe en mexx vind ik dat ze afstand van wanda nemen zij heeft nu over het algemeen alleen nog jasper en kim w
Ik had Jappie ook hoog staan. Maar "had" inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy zit ook steeds meer in Wanda haar pocket terwijl Marciano Kim W daar weer uit lijkt te willen halen. Jasper lijkt de plek van Djedi in die heksenkring overgenomen te hebben. Jammer want had Jappie hoog staan.
ik ook,maar die is erg gekelderd voor mij...jammer ik snap hem totaal nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik had Jappie ook hoog staan. Maar "had" inderdaad.
En Wanda bij Jappie is net andersom.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar die is erg gekelderd voor mij...jammer ik snap hem totaal niet
verliefd, dat is zijn probleem in de loods en daardoor gaat hij niet de winnaar zijn, verliefde personen verliezen de focusquote:Op donderdag 5 januari 2023 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar die is erg gekelderd voor mij...jammer ik snap hem totaal niet
Denk het wel.quote:
Bij the office op en achter de kussens.quote:
Ow Jappie's nieuwe kamer sinds oud&nieuw!quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij the office op en achter de kussens.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
@:Freshfruit Verliefde personen verliezen de focus. Tegeltje?
Kim had hoofdpijn/migraine eerder op de avond, misschien dat Marciano haar niet wilde wekken?quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:39 schreef Thorelf het volgende:
hee er ligt er een boven naast wanda... dus kim en marcio liggen niet samen!
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
De regie van dit programma faalt meer en meer.
Ciano mocht vannacht niet bji haar omdat hij in de nacht vaak wakker schrikt.En zij daar dan weer wakker wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kim had hoofdpijn/migraine eerder op de avond, misschien dat Marciano haar niet wilde wekken?
Vraag me ook wel af hoe dat zit met wat ze verdienen aan streamkijkers. Hoe ze het berekenen enzo. Er zullen er vast zijn die speciaal voor zo'n rls abo aanschaffen. Maar die kijken waarschijnlijk ook andere dingen ermee.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Streamers van een rls zijn altijd al onbelangrijk geweest. Het gaat om tv maken. Daar wordt het grote geld mee verdiend. Plus het format verkopen aan het buitenland. Dat is pas echt big business.
Zou ik ook wel willen weten. Ff iets opgezocht : Het gemiddelde bedrag dat je per stream ontvangt ligt namelijk tussen de Ī0,0026 en Ī0,0072 in met een gemiddelde van Ī0,0034. Dit betekent dat je per 1.000 streams Ī3,40 verdient.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af hoe dat zit met wat ze verdienen aan streamkijkers. Hoe ze het berekenen enzo. Er zullen er vast zijn die speciaal voor zo'n rls abo aanschaffen. Maar die kijken waarschijnlijk ook andere dingen ermee.
Dat lijkt me niet vergelijkbaar Lotte.quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Ff iets opgezocht : Het gemiddelde bedrag dat je per stream ontvangt ligt namelijk tussen de Ī0,0026 en Ī0,0072 in met een gemiddelde van Ī0,0034. Dit betekent dat je per 1.000 streams Ī3,40 verdient.
Dit is qua spotify.
Maybe. Geen idee. Veel is het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet vergelijkbaar Lotte.
Eens kijken wat er allemaal niet in ligtquote:
Niet veel ligt er inquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er allemaal niet in ligt
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er voor een paar dagen eten is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:51 schreef chufi het volgende:
Verdienopdracht vandaag? Er is weinig te eten lees ik..
Met de handen door zn haar?quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:00 schreef Chanel5 het volgende:
Niet stil kunnen staan tijdens het tandenpoetsen...
Vast wel hoop een keer een moeilijkequote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef engine het volgende:
Er is wel wat eten en Isaac heeft z'n 150 euro overgelaten. Veel is het echter allemaal niet dus zal vandaag of morgen wel weer wat verdiend worden.
Ja met die zeikstem van hem, hij doet ook alles zo slooooooooooooooooooomquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Marciano een rustige manager vind...
En zo te lezen hier een scherpe controle uitoefent...
Haha ja maar ik vind hem wel relaxed....quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met die zeikstem van hem, hij doet ook alles zo slooooooooooooooooooom
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja maar ik vind hem wel relaxed....
Nee, is ook niet mijn ding...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.
Hij is maar weer in het kantoor gaan zitten. Ben benieuwd wat hij allemaal aan het typen is
Ja tot nu toe wel, kijken of dat zo blijft en wat hij er van terecht brengtquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn ding...
Hij neemt z'n job erg serieus ddww...
Ja precies, nieuwe bezems vegen schoon voor zolang het duurt..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel, kijken of dat zo blijft en wat hij er van terecht brengt
Martin is al een tijdje op heeft ook al gedoucht, is wakker gemaakt door de managerquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Martin is ook van de partij, is weer druk bezig met z'n pap..
Oo echt, ik dacht dat hij net z'n bed uitgerold was...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin is al een tijdje op heeft ook al gedoucht, is wakker gemaakt door de manager
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oo echt, ik dacht dat hij net z'n bed uitgerold was...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er voor een paar dagen eten is.
En daar komt het lieffie van de manager en ze geven elkaar een knuffel. Samen lopen ze naar boven de slaap kamer in Ze knuffelen nog even voor de deur van kamer 3 Dan krijgt Marciane en Kim W een oproep van de stem om hun microfoon te controleren, maar beide duiken het bed weer in zo te zien.
O nee Marcio loopt naar het bed van Martin en wijst op zijn klokkie Dan gaat hij weer naar beneden
quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
In de bad kamer bekijkt Marcio zijn body nog maar eens voor de spiegel 69,8 kilo weegt hij laat de weegschaal ons zien
En daar hebben we Martin die richting badkamer loopt
Beide heren gaan douchen
Vind ik ook niets aan ook niet als ze spelletjes aan het doen zijn kaarten en zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Gatver, krijgen we dat sporten weer strakjes... ook geen ruk aan..bleh
Neej retesaai..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook niets aan ook niet als ze spelletjes aan het doen zijn kaarten en zo
Met een crackertje met smeerleverworst...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Janet is ook haar bed maar uitgegaan en maakt een bakkie thee
Kraakt zo lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met een crackertje met smeerleverworst...
Hoe kan dat he, ze is het zelf aan het leren, uit een boek en dan gaat ze les gevenquote:
Ja, heb het gelezenquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja, die GJ is gisteren zo beroerd geweest... alles uitgekotst..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat he, ze is het zelf aan het leren, uit een boek en dan gaat ze les geven
Ja snap ik, heeft 3 borden naar binnen zitten werken, hoor ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen
JW heeft er weer een half kilootje bij zegt hij.
Er was nog over, dus ja hebben hebben ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik, heeft 3 borden naar binnen zitten werken, hoor ik net...
JW is meer het type dat vindt dat keuken en corvee vrouwenwerk is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat vraag ik mij af.....mss met proeven,maar met helpen in keuken enz heeft niets met leeftijd te maken kijk maar naar janet die is veel meer bezig
Ja weg gooien is zonde hé...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was nog over, dus ja hebben hebben ...
Wat tandenbleken kostquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.
Hij is maar weer in het kantoor gaan zitten. Ben benieuwd wat hij allemaal aan het typen is
Neej stel je voor dat een ander het op eet... hebben is houden..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets bewaren nog een optie?
Dat houden is dan misluktquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej stel je voor dat een ander het op eet... hebben is houden..
Ik moest er wel om lachenquote:
Vast volgende maand welquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat niet in get evenementenboek?
Je staat ook lekker voor lul tegenover de rest met je hebberigheid...quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen
Zo hebberig
Dat je het er wel weer uit moet gooien
dan oefenen met een bezem stokquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
Een kettingzaag met beschermkap voor op je kin te zetten..![]()
Erik slaat een beetje door met zijn recordpogingen
Dat gaat een zware maand worden voor Tiano want Madamme gaat aandacht trekken door ziek zwak en misselijk te zijn. En facking chagerijnig krijgt dan ruzie met iemand en Tiano moet het dan oplossen voor Madamme want gaat dan huilen want het is allemaal haar schuld niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
En ze wil aaaaandacht
Maar tiano is druk
Echt hčquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat een zware maand worden voor Tiano want Madamme gaat aandacht trekken door ziek zwak en misselijk te zijn. En facking chagerijnig krijgt dan ruzie met iemand en Tiano moet het dan oplossen voor Madamme want gaat dan huilen want het is allemaal haar schuld niet.
Moggequote:Op donderdag 5 januari 2023 09:24 schreef schizolientje het volgende:
goede morgen, en hoe is het met de terminale buikpatient? Is hij al ontwaakt?
Ach .. Jeff lag elke dag tot 11 uur in bed, en dat was de beste maand ever.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk heeft tiano geen tijd nu
Maar ja
Als hij geen aandacht geeft ontploft ze
Drama Queen...quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
O jee Kim weer boos, ik voel mij fucking kut en jij loopt weg zegt ze tegen Marciano
Blaasontstekingquote:
Maar die was wel tot na 1 uur wakkerquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. Jeff lag elke dag tot 11 uur in bed, en dat was de beste maand ever.
O gisteren had ze hoofdpijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blaasontsteking
En ze wil die facking kuur
Geen test
wanneer nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
Kim k gaat de hele dag op bed liggen
Ik weet zeker dat hij nu denktquote:
zonder test krijg je nergens een kuurtjequote:Op donderdag 5 januari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren had ze hoofdpijn
Zal wel beter zijn eerst een test te doen voor er een kuur in gaat
Blaasontsteking kunnen ze snel testen dus snap het probleem van Kim k ook niet zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zonder test krijg je nergens een kuurtje
Meestal niet maar in een RLS weet je het nooitquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zonder test krijg je nergens een kuurtje
Alles waar Isaak bij staat wordt een pissing contestquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef Silves het volgende:
Net was oorlog boven zegt Izeik, tussen Esther en eunice.
Oh Esther gaat ff de boel opnaaien zodat mensen Eunice eruit gaan stemmen ipv haar. Eunice mag dan wel geen makkelijke zijn maar brengt wel veel binnen voor de huishoud pot. Meer dan Esther in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef Silves het volgende:
Net was oorlog boven zegt Izeik, tussen Esther en eunice.
ja ook net lachen, toen Marcia de pijntjes opnoemde van Kim..quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles waar Isaak bij staat wordt een pissing contest
Wie is het stoerst heeft de meeste babbels
Walgelijk figuur
Valt echt met de neus in de boterquote:
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:42 schreef Charmian het volgende:
wie is ellen degeneres? Esther janken over haar was die door eunice door elkaar is gegooid![]()
isaac en martin riepen dat daarnet steeds, ik vroeg me af wie ze bedoeldenquote:
die het verhaal pas na 5 minuten begrijptquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:46 schreef Silves het volgende:
Eunice wil de bar vrij om les te geven, de andere wil het wasrek niet verschuiven..2 crazy bewoners...maar we hebben de mediator die het wasprobleem gaat oplossen..![]()
Ja straks na het sportenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:46 schreef Silves het volgende:
Eunice wil de bar vrij om les te geven, de andere wil het wasrek niet verschuiven..2 crazy bewoners...maar we hebben de mediator die het wasprobleem gaat oplossen..![]()
Staat er deze maand al in geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:06 schreef [ur=https://forum.fok.nl/user/profile/421867]greysbones[/url] het volgende:
[..]
Vast volgende maand wel
Zij tegen wij..quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:45 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde Martin tegen Isaac en Marci zeggen dat ze als buitenlanders in de minderheid zijn, Isaac was daar al langer mee bezig, x 3
Of iemand die de proef wint en zegt daaaag Kim kquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef Silves het volgende:
Berend lag weken ziek in bed, net zoals KimK..maar madam weet dat ze er niet uit gestemd wordt, omdat ze beschermd is door Marcia..ow wat hoop ik toch op de bewoners die dit niet pikken en haar nomineren met haar tokkie bek.
ik kon er niet meer naar luisterenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over merk cola. Voor mixjes werd 'echte' cola gehaald, maar voor zo door de weeks hebben ze goedkope cola.
"Ik zie dat allemaal wel, pappi heeft het wel in de gaten"
Fuck off GJ, zoals JW zegt, bij Gall&Gall hebben ze geen goedkope cola. Zeverzak.
Gelijk heb je, kotsend was hij beter te pruimenquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kon er niet meer naar luisteren
Die snap ik dan nog welquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over merk cola. Voor mixjes werd 'echte' cola gehaald, maar voor zo door de weeks hebben ze goedkope cola.
"Ik zie dat allemaal wel, pappi heeft het wel in de gaten"
Fuck off GJ, zoals JW zegt, bij Gall&Gall hebben ze geen goedkope cola. Zeverzak.
oja heerlijk, eindelijk gerechtigheid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of iemand die de proef wint en zegt daaaag Kim k
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik dan nog wel
Jumbo cola onder de euro
Coca cola bij Gall en Gall 2 a 3 euro??
En ja 1 is via de bon en het ander niet
Maar dan moeten ze slimmer inkopen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)
gj vindt het heeeeeeeel bijzonderquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)
Wat voor beperking heeft haar zus?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
Soms denk ik dat zij een geestelijke beperking heeft ipv haar zus.
Ze hadden toen geen geld meer en moesten toen op safe spelen om alle drank bij gall&Gall te kopen....dus ook de frisdrank anders was er niets voor die niet alcohol drinkers. Een dag later was er weer een verdienopdracht en hebben ze extra bier en wijn en eten gekocht)quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik dan nog wel
Jumbo cola onder de euro
Coca cola bij Gall en Gall 2 a 3 euro??
En ja 1 is via de bon en het ander niet
Maar dan moeten ze slimmer inkopen.
Kenniequote:
Een verstandelijke beperking wat weet ik niet maar dit zei ze in het begin toen wou ze naar huis want haar zus kan niet zonder haar. Toen lag ze ook steeds in bed en ontplofte ze bij het minste of geringste.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Wat voor beperking heeft haar zus?
Heel apartquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij tegen wij..
Als het andersom wordt gezegd is de wereld te klein
Lipfillersquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die lippen van Babet echt of Botox lippen?
Van Botox gaan ze hangen, dit is fillerquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die lippen van Babet echt of Botox lippen?
Ja sorry was niet helemaal volledig, gelukkig was daar pinguquote:
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Botox gaan ze hangen, dit is filler
GJ is een totaal idiootquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja sorry was niet helemaal volledig, gelukkig was daar pingu![]()
Ging mij ook vooral om de manier waarop hij het zei en zichzelf pappi noemde
Soort van steunkous om 'n heel dik oedeem-beenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Het is een leuk rokje, maar niet voor Kenzi
Hoe kwam zij de loods binnen (nog) dikker of vreet ze net als Rupert extra ( ongezonde) dingen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Het is een leuk rokje, maar niet voor Kenzi
Geen idee of ze veel dikker is geworden, maar dit rokje flatteert niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kwam zij de loods binnen (nog) dikker of vreet ze net als Rupert extra ( ongezonde) dingen?
Heeft ze een cloaca?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Anders loopt het ook zo langs je been.....
ik ben er... geen bespreking?quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : Kim ... KIM ... 11 uur kringbespreking.
De banken staan alquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben er... geen bespreking?
Weet ja wat ook overdreven en er best zielig uitziet is, hoe Jasper de reet van Wanda achterna loopt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Maar ze zijn echte vriendinnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelen over KimK.
Wanda : Het voelt allemaal zo...
Jasper : Overdreven..
Wanda : Ja! Ik haat het om dat over iemand te zeggen, maar het voelt wel zo.
Ook als echte vriendinnen mag je wel eens kritiek op elkaar hebben. Of roddelenquote:
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS welquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat the gym crosstrainer en fietsen bij de basis behoeften horen.
Heeft hij altijd, ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen BB NL/BE heeft dat niet .. meeste andere RLS wel
Zo lelijk, jammer hoor ze had zo mooie bosquote:
ja ... tegen de vervelingquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!
is dat de erfenis van eizakquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef chufi het volgende:
morgen nog wat te eten en verder ontbijt zaterdag en zondag ... 59Ī in pot
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef engine het volgende:
Die entertainmentboek is weg. Nu hebben we de entertainmentboek.
Wat een teleurstelling voor die man als ie buiten het huis ontdekt dat ie alleen het record borden-aflikken heeft verbrokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt isquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
Ik vind het gewoon sneuquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt is
Vorige leefde 1000 euro aan waardebonnen opquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Met die witte sokken en afgezakte broek maakt het hem nog slungeligerquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
De vorige keer kregen ze een Primera cheque van 1000 euro.. dus ja, alleen wordt dat niet echt van te voren gecommuniceerd of zo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Hij houdt zich iig wel bezigquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik het multitalent dat alle records kan breken
Groot feest voor Erik, eindelijk korte metten maken met die bloedzuigers daar....quote:
En dat kapsel en die kop van hem maken het er niet beter opquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die witte sokken en afgezakte broek maakt het hem nog slungeliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |