dat is een mooie samenvatting en geheel ontopicquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:33 schreef R0T29 het volgende:
Slaapstream op 2 en opa en oma speculeren de nacht in
Best veel de hele avond niet gezien, zitten of liggen waarschijnlijk in de slaapkamers, maar die zijn weer eens niet op de streams.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:33 schreef R0T29 het volgende:
Slaapstream op 2 en opa en oma speculeren de nacht in
Laatste tijd vaker zo. Vooral in de avond veel "oudjes" op stream. Heel irritantquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel de hele avond niet gezien, zitten of liggen waarschijnlijk in de slaapkamers, maar die zijn weer eens niet op de streams.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik moest vanavond wel even zo snel scrollen in de cos dat ik een bepaald woord niet kon lezen. God damnit. Het ging me net wat te veel over k..s. Stelletje k..scossers.![]()
Ik heb het overleefd.
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
En toch vind ik dat JW een hoop dingen over de andere deelnemers zegt die hout snijden. Hij kan Rupert bijvoorbeeld een slang vinden, maar toch zeggen dat het geen domme jongen is.
Bij vele andere deelnemers zou vooral het slang gedeelte het goede kanten inzien blokkeren.
Alleen het gaat hem niet redden en zal vast geëlimineerd worden. Maar een prima man. Wel te weinig bezig voor de groep.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:41 schreef KinKiJan het volgende:
En toch vind ik dat JW een hoop dingen over de andere deelnemers zegt die hout snijden. Hij kan Rupert bijvoorbeeld een slang vinden, maar toch zeggen dat het geen domme jongen is.
Bij vele andere deelnemers zou vooral het slang gedeelte het goede kanten inzien blokkeren.
Ja typisch hem.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweestquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Alleen het gaat hem niet redden en zal vast geëlimineerd worden. Maar een prima man. Wel te weinig bezig voor de groep.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Levert vaak commentaar en eindigt dan met: "Maar het maak mij niet uit."
Mijn inziens heeft het nauwelijks te maken met leeftijd. Kijk maar naar Janet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweest
'Zoewiezo'!quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jan-Willem zegt dat hij geen idee heeft waarom die grietjes hier in dit spel zitten zoals een Zoë.
Bekend willen worden?
dat vraag ik mij af.....mss met proeven,maar met helpen in keuken enz heeft niets met leeftijd te maken kijk maar naar janet die is veel meer bezigquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als hij jonger was geweest, had hij vast wel actiever geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |