quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
@:Freshfruit Verliefde personen verliezen de focus. Tegeltje?
Kim had hoofdpijn/migraine eerder op de avond, misschien dat Marciano haar niet wilde wekken?quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:39 schreef Thorelf het volgende:
hee er ligt er een boven naast wanda... dus kim en marcio liggen niet samen!
quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
De regie van dit programma faalt meer en meer.
Ciano mocht vannacht niet bji haar omdat hij in de nacht vaak wakker schrikt.En zij daar dan weer wakker wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kim had hoofdpijn/migraine eerder op de avond, misschien dat Marciano haar niet wilde wekken?
Vraag me ook wel af hoe dat zit met wat ze verdienen aan streamkijkers. Hoe ze het berekenen enzo. Er zullen er vast zijn die speciaal voor zo'n rls abo aanschaffen. Maar die kijken waarschijnlijk ook andere dingen ermee.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Streamers van een rls zijn altijd al onbelangrijk geweest. Het gaat om tv maken. Daar wordt het grote geld mee verdiend. Plus het format verkopen aan het buitenland. Dat is pas echt big business.
Zou ik ook wel willen weten. Ff iets opgezocht : Het gemiddelde bedrag dat je per stream ontvangt ligt namelijk tussen de ¤0,0026 en ¤0,0072 in met een gemiddelde van ¤0,0034. Dit betekent dat je per 1.000 streams ¤3,40 verdient.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af hoe dat zit met wat ze verdienen aan streamkijkers. Hoe ze het berekenen enzo. Er zullen er vast zijn die speciaal voor zo'n rls abo aanschaffen. Maar die kijken waarschijnlijk ook andere dingen ermee.
Dat lijkt me niet vergelijkbaar Lotte.quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Ff iets opgezocht : Het gemiddelde bedrag dat je per stream ontvangt ligt namelijk tussen de ¤0,0026 en ¤0,0072 in met een gemiddelde van ¤0,0034. Dit betekent dat je per 1.000 streams ¤3,40 verdient.
Dit is qua spotify.
Maybe. Geen idee. Veel is het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet vergelijkbaar Lotte.
Eens kijken wat er allemaal niet in ligtquote:
Niet veel ligt er inquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eens kijken wat er allemaal niet in ligt
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er voor een paar dagen eten is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:51 schreef chufi het volgende:
Verdienopdracht vandaag? Er is weinig te eten lees ik..
Met de handen door zn haar?quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:00 schreef Chanel5 het volgende:
Niet stil kunnen staan tijdens het tandenpoetsen...
Vast wel hoop een keer een moeilijkequote:Op donderdag 5 januari 2023 07:59 schreef engine het volgende:
Er is wel wat eten en Isaac heeft z'n 150 euro overgelaten. Veel is het echter allemaal niet dus zal vandaag of morgen wel weer wat verdiend worden.
Ja met die zeikstem van hem, hij doet ook alles zo slooooooooooooooooooomquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Marciano een rustige manager vind...
En zo te lezen hier een scherpe controle uitoefent...
Haha ja maar ik vind hem wel relaxed....quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met die zeikstem van hem, hij doet ook alles zo slooooooooooooooooooom
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja maar ik vind hem wel relaxed....
Nee, is ook niet mijn ding...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.
Hij is maar weer in het kantoor gaan zitten. Ben benieuwd wat hij allemaal aan het typen is
Ja tot nu toe wel, kijken of dat zo blijft en wat hij er van terecht brengtquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn ding...
Hij neemt z'n job erg serieus ddww...
Ja precies, nieuwe bezems vegen schoon voor zolang het duurt..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel, kijken of dat zo blijft en wat hij er van terecht brengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |