Martin is al een tijdje op heeft ook al gedoucht, is wakker gemaakt door de managerquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Martin is ook van de partij, is weer druk bezig met z'n pap..
Oo echt, ik dacht dat hij net z'n bed uitgerold was...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin is al een tijdje op heeft ook al gedoucht, is wakker gemaakt door de manager
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oo echt, ik dacht dat hij net z'n bed uitgerold was...
quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er voor een paar dagen eten is.
En daar komt het lieffie van de manager en ze geven elkaar een knuffel. Samen lopen ze naar boven de slaap kamer in Ze knuffelen nog even voor de deur van kamer 3 Dan krijgt Marciane en Kim W een oproep van de stem om hun microfoon te controleren, maar beide duiken het bed weer in zo te zien.
O nee Marcio loopt naar het bed van Martin en wijst op zijn klokkie Dan gaat hij weer naar beneden
quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
In de bad kamer bekijkt Marcio zijn body nog maar eens voor de spiegel 69,8 kilo weegt hij laat de weegschaal ons zien
En daar hebben we Martin die richting badkamer loopt
Beide heren gaan douchen
Vind ik ook niets aan ook niet als ze spelletjes aan het doen zijn kaarten en zoquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Gatver, krijgen we dat sporten weer strakjes... ook geen ruk aan..bleh
Neej retesaai..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook niets aan ook niet als ze spelletjes aan het doen zijn kaarten en zo
Met een crackertje met smeerleverworst...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Janet is ook haar bed maar uitgegaan en maakt een bakkie thee
Kraakt zo lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met een crackertje met smeerleverworst...
Hoe kan dat he, ze is het zelf aan het leren, uit een boek en dan gaat ze les gevenquote:
Ja, heb het gelezenquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ja, die GJ is gisteren zo beroerd geweest... alles uitgekotst..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat he, ze is het zelf aan het leren, uit een boek en dan gaat ze les geven
Ja snap ik, heeft 3 borden naar binnen zitten werken, hoor ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen
JW heeft er weer een half kilootje bij zegt hij.
Er was nog over, dus ja hebben hebben ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik, heeft 3 borden naar binnen zitten werken, hoor ik net...
JW is meer het type dat vindt dat keuken en corvee vrouwenwerk is.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat vraag ik mij af.....mss met proeven,maar met helpen in keuken enz heeft niets met leeftijd te maken kijk maar naar janet die is veel meer bezig
Ja weg gooien is zonde hé...quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was nog over, dus ja hebben hebben ...
Wat tandenbleken kostquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk de manier van praten zo sloom.
Hij is maar weer in het kantoor gaan zitten. Ben benieuwd wat hij allemaal aan het typen is
Neej stel je voor dat een ander het op eet... hebben is houden..quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets bewaren nog een optie?
Dat houden is dan misluktquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej stel je voor dat een ander het op eet... hebben is houden..
Ik moest er wel om lachenquote:
Vast volgende maand welquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat niet in get evenementenboek?
Je staat ook lekker voor lul tegenover de rest met je hebberigheid...quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen
Zo hebberig
Dat je het er wel weer uit moet gooien
dan oefenen met een bezem stokquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
Een kettingzaag met beschermkap voor op je kin te zetten..![]()
Erik slaat een beetje door met zijn recordpogingen
Dat gaat een zware maand worden voor Tiano want Madamme gaat aandacht trekken door ziek zwak en misselijk te zijn. En facking chagerijnig krijgt dan ruzie met iemand en Tiano moet het dan oplossen voor Madamme want gaat dan huilen want het is allemaal haar schuld niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
En ze wil aaaaandacht
Maar tiano is druk
Echt hèquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat een zware maand worden voor Tiano want Madamme gaat aandacht trekken door ziek zwak en misselijk te zijn. En facking chagerijnig krijgt dan ruzie met iemand en Tiano moet het dan oplossen voor Madamme want gaat dan huilen want het is allemaal haar schuld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |