Zo lelijk, jammer hoor ze had zo mooie bosquote:
ja ... tegen de vervelingquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar in een zogenaamde gameshow?!
is dat de erfenis van eizakquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef chufi het volgende:
morgen nog wat te eten en verder ontbijt zaterdag en zondag ... 59¤ in pot
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:08 schreef engine het volgende:
Die entertainmentboek is weg. Nu hebben we de entertainmentboek.
Wat een teleurstelling voor die man als ie buiten het huis ontdekt dat ie alleen het record borden-aflikken heeft verbrokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt isquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt weer z'n eigen regels voor de recordpoging ... maar ja.. er is toch niemand van GB of R, dus maakt ook geen klap uit.
Ik vind het gewoon sneuquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij nog steeds echt dat het echt is
Vorige leefde 1000 euro aan waardebonnen opquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Met die witte sokken en afgezakte broek maakt het hem nog slungeligerquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die broek in die witte tennissokken (Jeff) geen gezicht die mode
De vorige keer kregen ze een Primera cheque van 1000 euro.. dus ja, alleen wordt dat niet echt van te voren gecommuniceerd of zo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Zit er nog een verdienmodel aan al die recorpogingen?
Hij houdt zich iig wel bezigquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik het multitalent dat alle records kan breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |