Kwestie van tijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind de andere kant steeds minder irritant, en onze eigen kant steeds irritanter.
Vakantie oord.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
K3 was een fake kliek met gemaakte nepvriendinnen dus die scheurtjes hebben we al meermaals voorspeldquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb er alles voor over om Martin en Mexx weg te krijgen. Dat schijnheilige gedoe steeds.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
Heeft zijn hulp bro'squote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Nu KimK ziek in bed ligt moet Tiano opeeens WC schoonmaken maar hij weet echt helemaal niets
de dynamiek verandert steeds.. de groepjes zullen ook weer veranderenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De implosie van K3 is wel interessant om te volgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb hier in 4 maanden nog nooit iemand zitten zieken ....
*kuch*Maddy*kuch*
Jasper kan Wanda ook rustiger houden... waar anderen haar extra triggeren is hij gewoon rustig en aanwezig.. goed voor haar. Lijkt op Ivor, zoals ze zelf wel eens zeiquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy heeft weinig inbreng in dit 'gesprek'
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie isquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Gisteren janken. Isaac jagen jonguh. De inbreng van Kenzyquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in het hele programma
Boksgalaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'
Wanda moet face too face, geen Wanda tegen Wandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie is
Ik vind Wanda vermakelijker als ze boos is
Van Ivor en Jappie en de was doen en kokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is geen fan van Jeff als chef opdrachten.
Toegegeven .. ze is van heeeel weinig dingen fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |