Kwestie van tijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind de andere kant steeds minder irritant, en onze eigen kant steeds irritanter.
Vakantie oord.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
K3 was een fake kliek met gemaakte nepvriendinnen dus die scheurtjes hebben we al meermaals voorspeldquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb er alles voor over om Martin en Mexx weg te krijgen. Dat schijnheilige gedoe steeds.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreams
Heeft zijn hulp bro'squote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Nu KimK ziek in bed ligt moet Tiano opeeens WC schoonmaken maar hij weet echt helemaal niets
de dynamiek verandert steeds.. de groepjes zullen ook weer veranderenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De implosie van K3 is wel interessant om te volgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb hier in 4 maanden nog nooit iemand zitten zieken ....
*kuch*Maddy*kuch*
Jasper kan Wanda ook rustiger houden... waar anderen haar extra triggeren is hij gewoon rustig en aanwezig.. goed voor haar. Lijkt op Ivor, zoals ze zelf wel eens zeiquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy heeft weinig inbreng in dit 'gesprek'
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie isquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En daarom zie ik Wanda liever met Jasper dan is ze een stuk vrolijker en ze hebben chemie en lol
Gisteren janken. Isaac jagen jonguh. De inbreng van Kenzyquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in het hele programma
Boksgalaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy heeft überhaupt weinig inbreng in 'het hele programma'
Wanda moet face too face, geen Wanda tegen Wandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Wanda leuk als ze met Jappie is
Ik vind Wanda vermakelijker als ze boos is
Van Ivor en Jappie en de was doen en kokenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is geen fan van Jeff als chef opdrachten.
Toegegeven .. ze is van heeeel weinig dingen fan.
en ze deed hem na met een geluidjequote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
Wanda : Weet je . als je een Janet of een Erik bent is het leven altijd fokking leuk
Kenzy kijkt op tegen Isaac dus die voelt ze dan extra hard. Vraag me bij zulke acties wel af wat nou eigenlijk het achterliggende idee ervan is. Want je kunt wel stemmen verzamelen maar als zij wint stemt zo'n snotblaag jou weg. Al sluit ik niet eens uit dat ze het niet zou durven en zo probeert in een goed daglicht te komen om vervolgens gewoon Jeff te kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren janken. Isaac jagen jonguh. De inbreng van Kenzy
Da's wel zo eerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Iedereen passeert de revue bij ons Wanda.
Kenzy zou het spel niet/nooit hard kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy kijkt op tegen Isaac dus die voelt ze dan extra hard. Vraag me bij zulke acties wel af wat nou eigenlijk het achterliggende idee ervan is. Want je kunt wel stemmen verzamelen maar als zij wint stemt zo'n snotblaag jou weg. Al sluit ik niet eens uit dat ze het niet zou durven en zo probeert in een goed daglicht te komen om vervolgens gewoon Jeff te kiezen.
Verrek, scherpquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, Wanda is bij iedere vergelijking het lijdend voorwerp
Veiligheidsvoorschriften Erik! Veiligheidsvoorschriften!quote:
Laat GJ die proef maar doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dat achterlijke gedoe van Erik
Lekker met de meidenquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice wil graag muziek aanvragen elke dinsdag en donderdag van 10-11.30 voor de balletlessen. De meiden zijn enthousiast zegt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |