Dat zal hij never met die zeikstem van hemquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zixch zei hij best oke dingen..
nu nog wat meer leiderschap uitstralen...
100%?quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zijn eerste keer, komt wel goed, ik heb vertrouwen in die bro.
dat is wel een klein dingetje dan...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij never met die zeikstem van hem
Zou graag een triple-elimination (KimK, Wanda, Kenzy) willen bestellen en een beetje snel als het kanquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda gaat helemaal niet flippen tegen iemand. Die flipt alleen in K3 onder de heksen meiden. Grootmuil
Wendy tochquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ze kan geen fucking moer ... achterlijke ...
(over Eunice)
Esther was vanmorgen ook al aan het klagen tegen Marciano over Eunicequote:Op donderdag 5 januari 2023 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ze kan geen fucking moer ... achterlijke ...
(over Eunice)
Die missies zijn training voor thuisquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
Heerlijk toch hoe druk Wanda kan zijn.
Die Ivor gaat nooit meer uit het leger, want een leven thuis zonder missies is niet te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Ik begrijp dat Wanda vandaag niet lekker in haar vel zit
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Ik begrijp dat Wanda vandaag niet lekker in haar vel zit
Die is niet goed hoorquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb geen zin om een knop om te zetten, en weer vrolijk zijn vandaag. Ze mogen blij zijn dat ik geen mensen afmaak hier vandaag.
Zelfde Wanda tegen Kenzy gisteren: Let it go, je hebt er alleen jezelf mee, bladiebla...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb geen zin om een knop om te zetten, en weer vrolijk zijn vandaag. Ze mogen blij zijn dat ik geen mensen afmaak hier vandaag.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
"Ze mogen blij zijn dat ik mensen niet afmaak hier", zegt Wanda
Kennelijk volgt er pas geel als je gaat uitleggen hoe je het gaat doenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamWandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda heeft er alles voor over om Mexx en Martin weg te krijgen
Leveren wel mooie streams op. Bloed tegen de ruiten. Gebakken lucht van Wandaquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
"Ze mogen blij zijn dat ik mensen niet afmaak hier", zegt Wanda
En daarnaast weer een aantal in de hottub lekker chillen .. topstreamsquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leveren wel mooie streams op. Bloed tegen de ruiten. Gebakken lucht van Wanda
Ik vermoed dat ie bij Defensie een nieuwe identiteit heeft aangevraagd en een permanente missie in het buitenland. Die had nu de kans om te vluchten...quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
Heerlijk toch hoe druk Wanda kan zijn.
Die Ivor gaat nooit meer uit het leger, want een leven thuis zonder missies is niet te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk volgt er pas geel als je gaat uitleggen hoe je het gaat doen
Met kaas ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |