Zwart gat?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
Ach ach ach wat gaat het een flink zwart gat zijn
Kousen zakken niet naar beneden?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef Shreyas het volgende: Van Gerwen speelt ontluisterd slecht, wat is er gebeurd?
Vandaar dat je zo snel was met de auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij veel, kwam ik laatst achter![]()
Ja maar niet op de juiste momenten.quote:
Ik doe veel dingen onder invloed, maar rijden is er daar niet 1 van.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo snel was met de auto.
Boef.
Niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
Op deze momenten mis je Marcel toch stiekem een beetje.
Hoe KAN dit?
Hoe kan van Gerwen dit nog omdraaien?
Saaie beurt danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen onder invloed, maar rijden is er daar niet 1 van.
Nog één en ik mag 25 euro uitgevenquote:
"Rijden" huehuequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen onder invloed, maar rijden is er daar niet 1 van.
Erg matige TTquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog één en ik mag 25 euro uitgeven
Als hij niet valt heb je van mij ook toestemmingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog één en ik mag 25 euro uitgeven
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb het hier zelf naar gemaakt he?
Volgens mij loopt je stream dan vooral iets achterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit topic loopt veel te ver voor op de stream
Ik zet hem altijd op mute als ze gaan "analyseren"quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
Op deze momenten mis je Marcel toch stiekem een beetje.
Hoe KAN dit?
Hoe kan van Gerwen dit nog omdraaien?
Nochtans niks mis met een goed gameplanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd op mute als ze gaan "analyseren"
OKquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
Het wordt nu wel weer tijd dat ze even 180s gaan pompen
Behalve de 180quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles loopt momenteel matig bij Smiss.
66.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
Het wordt nu wel weer tijd dat ze even 180s gaan pompen
Manistokpaardjegenot.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:38 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA DUBBEL18 AIDS DUBBEL 9 AIDS @:wimderon
Je krijgt alle credits.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Manistokpaardjegenot.
(Al is dit oorspronkelijk ook mijn stokpaardje geloof ik)
Beetje warrig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Maikol wil het podium af bij 2-2
Oke dan
zekers, maar ook omdat MvG fors blundert op momenten dat hij MOETquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef BB-King het volgende:
Wat een mazzel heeft die Smiss.
Ook een beetje kwaliteit uiteraard.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:40 schreef stropdaz het volgende:
[..]
zekers, maar ook omdat MvG fors blundert op momenten dat hij MOET
Om 22:59 gaan je lampen uitquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Ronzz het volgende:
Help me even herinneren om 22:59 dat de lampen zo uitgaan.
Anders zit ik hier weer in het donker straks
Daar kom je vanzelf achter toch, dat ze uitgaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Ronzz het volgende:
Help me even herinneren om 22:59 dat de lampen zo uitgaan.
Anders zit ik hier weer in het donker straks
Ah ja ik had al het idee dat er wat mis gingquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen drie legs op rij verloren door zeer slecht spel.
Als het goed is wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter toch, dat ze uitgaan.
Een ongekende mentale Smit. Nooit gezien dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze comeback in de set...
Als hij nu geen wereldkampioen wordt, dan nooit meer.
Smith heeft een betere selectie.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen drie legs op rij verloren door zeer slecht spel.
Die gast is ziek sterk haha. Gewoon blijven staan als een baas.quote:
Altijd tegen Gerwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een ongekende mentale Smit. Nooit gezien dit.
Dank, maar ik kom er helaas niet in na inlog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook te zien op de stream van VTM
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Hij oogde warrigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Slechtste scorende set van Van Gerwen in de wedstrijd. Incident of..?
Gewoon inloggen. Nederlands ip kan je gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Dank, maar ik kom er helaas niet in na inlog.
Of moet dat perse met VPN?
Verrast door het schroeien van Smiss?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch bepaalde wankele niveau bij Maikol
vrij overdreven niveau inderdaad zeg. Normaliter is het in de finale toch altijd wat minder dan in de rest van het toernooi dacht ik? Spanning, belangen huu huuquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴🐂𝗕𝘂𝗹𝗹𝘆 𝗕𝗼𝘆 takes out 130 to break and gets back from 2-0 down
𝗦𝗠𝗜𝗧𝗛🏴 4️⃣🆚3️⃣ 🇳🇱𝗩𝗔𝗡 𝗚𝗘𝗥𝗪𝗘𝗡
📊 102.76 - 103.55
𝗦𝗘𝗧 𝟳: 𝟯-𝟮
📊 103.0 - 104.1
9️⃣ 109.2 - 93.9
🎙 2 - 3
🎯 50% - 40%
Dat dacht ik eerder van Smith toen hij in vijf legs een set verloor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:43 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ze?
Alleen Smith.
MvG heeft paar grote kansen laten gaan. Kan het mentaal niet aan.
Hij probeerde na te denken. Dat ging mis.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij oogde warrig
Lage suikerspiegel
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is echt een stuk minder eenzijdig dan ik verwacht had.
Lijkt me stug, die gasten hebben allemaal minimaal prediabetes.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij oogde warrig
Lage suikerspiegel
Seven Nation Army?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels was ik gitaar aan het spelen en gebruikte ik mijn mobiel voor de ‘akkoorden’ terwijl ik gewoon darten aan het kijken was.
Unieke ervaring.
Dan zal het te druk zijn of zoiets?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef RipCity het volgende:
Gewoon inloggen. Nederlands ip kan je gewoon gebruiken.
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Ik kijk nu ook. Broekje los. Hup Smiss.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Users @:de_boswachter en @:gurneyisbestoke nemen we voorlopig niet meer serieus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Dan zal het te druk zijn of zoiets?
Live blijft laden.
Helaas, andere keer beter.
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:47 schreef BB-King het volgende:
Mijn gevoel zegt nu dat Smiss die titel gaat pakken.
MvG lijkt niet meer zo mighty.
Je hebt de beste leg ooit gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook. Broekje los. Hup Smiss.
Oh had ik niet eens gezien. Epic gamequote:
Die loopt zelfs flink achter op mijn viaplaystream die al achter looptquote:
Dat denk ik wel ja. Dat was de ommekeer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is de 130-finish straks in retrospectief de finish van de eeuw?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook. Broekje los. Hup Smiss.
Nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja dit is gespeeld. Ik ga jullie bedanken voor het gezellige en warme bad en zie jullie graag weer bij het volgende wk.![]()
Welterusten.
Tot over bijna een jaar ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja dit is gespeeld. Ik ga jullie bedanken voor het gezellige en warme bad en zie jullie graag weer bij het volgende wk.![]()
Welterusten.
Nee, dat is die 141 van Smiss. Ook al was die misschien iets minder belangrijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is de 130-finish straks in retrospectief de finish van de eeuw?
Dit is de zwakste periode van Van Gerwen in het hele toernooi inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat was de ommekeer.
Wel bizar, moet mentaal iets zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is de zwakste periode van Van Gerwen in het hele toernooi inmiddels.
Dit kan toch niet?!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Welterusten.
Iedere kenner wist dat dit een topwedstrijd ging wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is echt een stuk minder eenzijdig dan ik verwacht had.
Dubbels van Van Gerwen waren vorige partijen ook niet top. Alleen die tegenstanders konden er verder helemaal niks van.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef stropdaz het volgende:
[..]
En MvG mist alles.
E ris maar een winnaar vanavond
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:51 schreef stropdaz het volgende:
Schaam je diep MvG.
Wat sta je te prutsen man
Gewoon geluk gehad dat hij hier staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dubbels van Van Gerwen waren vorige partijen ook niet top. Alleen die tegenstanders konden er verder helemaal niks van.
Allejezusquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik had jullie gewaarschuwd he voor @:stropdaz
Ik wil dat dit doorgaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:52 schreef fetX het volgende:
Goed, dit wordt 5-3. Bij elkaar rapen en op naar 5-5 voor een wereldpot.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wattimena zou Smiss gesloopt hebben.
Heeft nog nooit wat weggechoket natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef Szura het volgende:
Ik zit te genieten jongens. De altijd sympathieke en sportieve Smiss die immer faalde en dan nu eindelijk de belofte in gaat lossen?
Wel eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen speler die het meer gegund is dan Smith, als hij wint.
Ik ook niet, maar mijn onderbuik is het niet met me eensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog 0 reden gezien dat Smiss dit laat liggen.
TR gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik had jullie gewaarschuwd he voor @:stropdaz
Maar dit is zeker niet de Smiss van voor de Grand Slam, zeker gezien de partijen tegen Bunting en Schindlerquote:
Mwah denk dat dit een gevalletje Wright is van drie jaar terugquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, het moment dat Smiss gaat nadenken komt dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |