Truste cappiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kaaskop gaat hem wel winnen
woest
slaapwel
Nog niet zo viraal als mijn video, maar je bent goed op weg. Geen Dumpert materiaal nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ga weer viraal @:onlogisch @:rensajacied
Lekker man, geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten met een groepje op een dakterras met een biertje, beetje de gitaar rondgeven
Ik hoop dat dit echt waar isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat zij het gemiddelde niet ontstijgt.
Was jij het niet met rare tietjes gisteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus wel aanwezig bij Promi Darts?quote:
quote:''Gelukkig hebben we nog steeds boekingen voor demonstraties. Die blijven we nog steeds doen'', zegt het Engelse model. ''De aandacht is nog steeds enorm. Op die manier kunnen we toch nog in contact blijven met de spelers en de fans. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als de grote toernooien, maar op deze manier kunnen we er toch nog een beetje bij zijn.''
Gemiddelde dames kunnen ook leuk zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Deze dame heeft geen tietjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Was jij het niet met rare tietjes gisteren?
Dat ipv dartsen kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten met een groepje op een dakterras met een biertje, beetje de gitaar rondgeven
Precies. Tot zover mijn plan om autistisch met een koptelefoon op in mijn eentje darts te kijkenquote:
Ik doe het wel voor gemiddeld hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gemiddelde dames kunnen ook leuk zijn!
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Tot zover mijn plan om autistisch met een koptelefoon op in mijn eentje darts te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |