Wil je hier vieze opmerkingen op of zullen we het latenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
@:coco m'n vriendin heeft het vandaag uitgehouden tot 22:11
¿Qué miras, bobo?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Ooit mee begonnen toen ik daar op vakantie ging en eigenlijk blijven doen
Ik liet het.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je hier vieze opmerkingen op of zullen we het laten
Doe maar gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wil je hier vieze opmerkingen op of zullen we het laten
Qué Mira, Bobo?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Ooit mee begonnen toen ik daar op vakantie ging en eigenlijk blijven doen
ieder spanjaard heeft een snor dos cervezas por favor!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staat het serverhuisje weer te roken?
Wayne heeft wel een klein beetje de Jack van Gelder-ziekte.quote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wayne heeft wel een klein beetje de Jack van Gelder-ziekte.
Had die beelden wel willen zien van toen Suljo die 161 wegpoetstequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha echt prachtig. Hardop gelachen.Wat een genot.
Vroeger een leuk bedrag of een auto ofzo (verschilde per toernooi) maar dat is naarmate het niveau toenam steeds minder gewordenquote:
Eenl eg en een paar miljoen likes op internetquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Mardle heeft wel wat meer zelfspot heb ik het idee
En een hele blije Mardle.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eenleg en een paar miljoen likes op internet
Ohh dat is wel matigquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vroeger een leuk bedrag of een auto ofzo (verschilde per toernooi) maar dat is naarmate het niveau toenam steeds minder geworden
dat is wel mooiquote:
Volgens mij tegenwoordig pas iets als je er 2 in 1 WK gooit.quote:
https://www.sportingnews.(...)6qcufdplwzkwp1yebjloquote:Bonus Prize for two nine-darters at the World Darts Championship 2022/23
With the backing of one of the PDC’s official partners, there is a special £100,000 jackpot to be won if a player can hit two nine-dart finishes during the 2022/23 World Darts Championship.
Should someone be the first to secure this unique double and unlock the kitty, they will win £50,000.
The remaining prize fund will be split equally between Cancer Research UK and one lucky member of the public who has entered online.
Dat is best een rare regelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij tegenwoordig pas iets als je er 2 in 1 WK gooit.
9-darters zijn gewoon te normaal geworden.quote:
2-2quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoeveel staat het op dit moment in sets en legs?
Ik zie iets op YouTube maar weet niet of dat live-live is
Kratje pils en grammetje sos.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat zouden jullie een goede prijs vinden voor het gooien van een 9 darter?
Avondje met Maan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nieuwe serversquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik merk daar niks van eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt wel merken aan de stream dat meer mensen Viaolay kijken nu.
Waarom zou je het met andere sporten vergelijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Sky commentatoren slaan echt totaal door en denken dat dit een super historisch sportmoment wasNiet te vergelijken met andere sporten hoor,zo briljant dit
Er zijn 2 Michaelsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef stropdaz het volgende:
Kom op Michael.
Denk alsof dat dartbord het gezicht is van je ex-baas
Kwaliteit kakt steeds in. Aldi troep.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt wel merken aan de stream dat meer mensen Viaplay kijken nu.
Toen Shaun Greatbatch 'm gooide in 2002 op de Dutch Open.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9-darters zijn gewoon te normaal geworden.
Pixels tellen soms inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Je kunt wel merken aan de stream dat meer mensen Viaplay kijken nu.
Respect aubquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit vol met dat soort onkruid vandaag.
Vijfigduizend vind ik wel mooi eigenlijk, per 9-darterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Absoluut.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis een genotsschroeifinale he?
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar ben je?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat moet je aan @de_boswachter vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Michael Smith? Michael van Gerwen? John Michael?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef stropdaz het volgende:
Kom op Michael.
Denk alsof dat dartbord het gezicht is van je ex-baas
Geen idee waarom ze dat dedenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je het met andere sporten vergelijken
Binnen het darts is dit het kwalitatief beste moment ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Sky commentatoren slaan echt totaal door en denken dat dit een super historisch sportmoment wasNiet te vergelijken met andere sporten hoor,zo briljant dit
Al besproken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mot hij er eerst nog een gooien
Geroyeerdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gurney en boswachter neem ik nooit meer serieus
Dat deed je dus kennelijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Users @:de_boswachter en @:gurneyisbestoke nemen we voorlopig niet meer serieus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mansjester het volgende:
That is just the price I pay. Hij staat nu op.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Users @:de_boswachter en @:gurneyisbestoke nemen we voorlopig niet meer serieus.
Dat blijft mijn favoriete foto ooit, doodzonde dat ik die niet meer hebquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha
Naa mannetje ben je ook soms.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
@:GurneyisbestokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedstrijd meteen gewonnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zelfs als dat gebeurt is het absoluut genot geweestquote:
Ook te zien op de stream van VTMquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef svann het volgende:
Bah, op betaal-TV.
* toch even komt zeuren.
Dan zal het zo wel rustig naar 7-2 uitkabbelenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
That is just the price I pay. Hij staat nu op.
stoer ventjequote:
Beste escalatie-avond toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat blijft mijn favoriete foto ooit, doodzonde dat ik die niet meer heb
Het was nog iets beter: beide stonden op een negendarter, MvG mist hem op de dubbel en daarna pakte Smiss hemquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En godverdomme een 9-darter gemist
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Beste escalatie-avond toen.
Wat is het, een jaartje of 8 geleden?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.
Ach, het was slechts de beste leg in de historie van heel het darten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt er nog een.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was echt puur genieten. Echt grandioos, wat een leg. Dit maak je nooit weer live op TV mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van GerwEn lieve jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Hoop dat Van Gerwin verliest
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt gewoon een 7-6 of een 6-7 quote me .
Aldus de user die price.gif heeft gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het was slechts de beste leg in de historie van heel het darten.
Kniesoor die daarop let
Je kunt 'm nog teru.. nee laat ook maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Meh, verwacht dat MvG al wel wat eerder afstand neemt. 7-4quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt gewoon een 7-6 of een 6-7 quote me .
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, had de Prumjur Liek even afgezet.
Ik zit nu in een tweespalt want ik heb het echt heerlijk hier. Maar ik wil stiekem nu ook weten hoe darten afloopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was nog iets beter: beide stonden op een negendarter, MvG mist hem op de dubbel en daarna pakte Smiss hem
Iemand zet een koptelefoontje op, nou het is allemaal watquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de user die price.gif heeft gemist
EN alle andere sport! EN de rest van entertainment!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let
Was dat het alleen maarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand zet een koptelefoontje op, nou het is allemaal wat
Ach ik heb Price met een koptelefoon gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let
FOK! is stuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Netjes toch?
Hij staat voor?
Of wat is loos?
kan je dit in een spoiler plaatsen. Dat is behoorlijk schokkend voor de meeste FOK!kersquote:
Dit zal @Caland voor altijd blijven achtervolgen hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de user die price.gif heeft gemist
Mwa hij miste een paar jaar geleden bijna een negendarter van Limquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit zal @:Caland voor altijd blijven achtervolgen he
quote:
quote:WALK-ON GIRL VERLOOR IN ÉÉN KLAP 80 PROCENT VAN HAAR INKOMSTEN DOOR BESLISSING PDC
Het is alweer bijna vijf jaar geleden dat de walk-on girls verdwenen van het dartstoneel. De Britse tabloid Daily Star ging langs bij walk-on girl Charlotte Wood om terug te blikken op het ingrijpende besluit van de PDC.
Wood en de andere walk-on girls zagen hun inkomen van de ene op de andere dag opdrogen nadat de bond bijna vijf jaar geleden de schokkende beslissing nam om ze af te schaffen. Deze beslissing kwam voor iedereen als een schok, ook voor Wood zelf.
"Toen het darten stopte was dat een groot deel van mijn werk," vertelt Wood aan Daily Star Sport. "Waarschijnlijk was ongeveer 80% van mijn inkomen afkomstig van het darten. Toen dat stopte moest ik andere routes zoeken. Dat was prima, want er is genoeg werk, maar het was jammer, want Daniella en ik hielden van het werk.''
"Het was een echte schande. We waren ontdaan omdat het letterlijk van de ene op de andere dag stopte. Het is wat het is, we moesten ons gewoon op ons andere werk storten en we moesten doorgaan omdat we niet echt een keuze hadden. Uiteraard werden we ingehuurd, dus we hadden geen enkel contract. Dus als dat werk stopt, stopt het gewoon."
Ondanks dat het bijna vijf jaar geleden werd stopgezet, blijven Wood en walk-on vriendin Daniella Allfree zeer populair bij dartsfans die hen nog steeds herkennen van hun dagen bij de grote televisietoernooien.
''Gelukkig hebben we nog steeds boekingen voor demonstraties. Die blijven we nog steeds doen'', zegt het Engelse model. ''De aandacht is nog steeds enorm. Op die manier kunnen we toch nog in contact blijven met de spelers en de fans. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als de grote toernooien, maar op deze manier kunnen we er toch nog een beetje bij zijn.''
Wat ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit nu in een tweespalt want ik heb het echt heerlijk hier. Maar ik wil stiekem nu ook weten hoe darten afloopt.
De reeks zonder negendarter hebben we je ook vergevenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa hij miste een paar jaar geleden bijna een negendarter van Lim
Dat zijn de meesten inmiddels ook weer vergeten
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ga weer viraal @:onlogisch @:rensajacied
We zitten met een groepje op een dakterras met een biertje, beetje de gitaar rondgevenquote:
Truste cappiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kaaskop gaat hem wel winnen
woest
slaapwel
Nog niet zo viraal als mijn video, maar je bent goed op weg. Geen Dumpert materiaal nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ga weer viraal @:onlogisch @:rensajacied
Lekker man, geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten met een groepje op een dakterras met een biertje, beetje de gitaar rondgeven
Ik hoop dat dit echt waar isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat zij het gemiddelde niet ontstijgt.
Was jij het niet met rare tietjes gisteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus wel aanwezig bij Promi Darts?quote:
quote:''Gelukkig hebben we nog steeds boekingen voor demonstraties. Die blijven we nog steeds doen'', zegt het Engelse model. ''De aandacht is nog steeds enorm. Op die manier kunnen we toch nog in contact blijven met de spelers en de fans. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als de grote toernooien, maar op deze manier kunnen we er toch nog een beetje bij zijn.''
Gemiddelde dames kunnen ook leuk zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Deze dame heeft geen tietjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Was jij het niet met rare tietjes gisteren?
Dat ipv dartsen kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zitten met een groepje op een dakterras met een biertje, beetje de gitaar rondgeven
Precies. Tot zover mijn plan om autistisch met een koptelefoon op in mijn eentje darts te kijkenquote:
Ik doe het wel voor gemiddeld hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gemiddelde dames kunnen ook leuk zijn!
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Tot zover mijn plan om autistisch met een koptelefoon op in mijn eentje darts te kijken
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens beweerd
bad begint ook af te koelen #gasrekeningquote:
Nakje dan maarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:31 schreef Ronzz het volgende:
Boh gapen en een zeer oog, dit gaat uitzitten worden.
Beetje aardig blijven hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit vol met dat soort onkruid vandaag.
Spelen jullie ook Kumbaya, My Lord?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is mijn manier van moddenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoeveel topics liep jij nog achter?
Wie is tie?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:33 schreef stropdaz het volgende:
tsjonge jonge jonge wat zit tie nu te lanterfanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |