Ook te zien op de stream van VTMquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef svann het volgende:
Bah, op betaal-TV.
* toch even komt zeuren.
Dan zal het zo wel rustig naar 7-2 uitkabbelenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
That is just the price I pay. Hij staat nu op.
stoer ventjequote:
Beste escalatie-avond toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat blijft mijn favoriete foto ooit, doodzonde dat ik die niet meer heb
Het was nog iets beter: beide stonden op een negendarter, MvG mist hem op de dubbel en daarna pakte Smiss hemquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En godverdomme een 9-darter gemist
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Beste escalatie-avond toen.
Wat is het, een jaartje of 8 geleden?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.
Ach, het was slechts de beste leg in de historie van heel het darten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt er nog een.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was echt puur genieten. Echt grandioos, wat een leg. Dit maak je nooit weer live op TV mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |