Ook te zien op de stream van VTMquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef svann het volgende:
Bah, op betaal-TV.
* toch even komt zeuren.
Dan zal het zo wel rustig naar 7-2 uitkabbelenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
That is just the price I pay. Hij staat nu op.
stoer ventjequote:
Beste escalatie-avond toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat blijft mijn favoriete foto ooit, doodzonde dat ik die niet meer heb
Het was nog iets beter: beide stonden op een negendarter, MvG mist hem op de dubbel en daarna pakte Smiss hemquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En godverdomme een 9-darter gemist
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Beste escalatie-avond toen.
Wat is het, een jaartje of 8 geleden?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was in November 2014, dat weet ik nog steeds dankzij de politie in Groningen.
Ach, het was slechts de beste leg in de historie van heel het darten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt er nog een.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was echt puur genieten. Echt grandioos, wat een leg. Dit maak je nooit weer live op TV mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van GerwEn lieve jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Hoop dat Van Gerwin verliest
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt gewoon een 7-6 of een 6-7 quote me .
Aldus de user die price.gif heeft gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het was slechts de beste leg in de historie van heel het darten.
Kniesoor die daarop let
Je kunt 'm nog teru.. nee laat ook maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Meh, verwacht dat MvG al wel wat eerder afstand neemt. 7-4quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt gewoon een 7-6 of een 6-7 quote me .
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, had de Prumjur Liek even afgezet.
Ik zit nu in een tweespalt want ik heb het echt heerlijk hier. Maar ik wil stiekem nu ook weten hoe darten afloopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was nog iets beter: beide stonden op een negendarter, MvG mist hem op de dubbel en daarna pakte Smiss hem
Iemand zet een koptelefoontje op, nou het is allemaal watquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de user die price.gif heeft gemist
EN alle andere sport! EN de rest van entertainment!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let
Was dat het alleen maarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand zet een koptelefoontje op, nou het is allemaal wat
Ach ik heb Price met een koptelefoon gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let
FOK! is stuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Netjes toch?
Hij staat voor?
Of wat is loos?
kan je dit in een spoiler plaatsen. Dat is behoorlijk schokkend voor de meeste FOK!kersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |