Geen idee waarom ze dat dedenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou je het met andere sporten vergelijken
Binnen het darts is dit het kwalitatief beste moment ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Sky commentatoren slaan echt totaal door en denken dat dit een super historisch sportmoment wasNiet te vergelijken met andere sporten hoor,zo briljant dit
Al besproken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mot hij er eerst nog een gooien
Geroyeerdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gurney en boswachter neem ik nooit meer serieus
Dat deed je dus kennelijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Users @:de_boswachter en @:gurneyisbestoke nemen we voorlopig niet meer serieus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Sky commentatoren slaan echt totaal door en denken dat dit een super historisch sportmoment wasNiet te vergelijken met andere sporten hoor,zo briljant dit
That is just the price I pay. Hij staat nu op.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Users @:de_boswachter en @:gurneyisbestoke nemen we voorlopig niet meer serieus.
Dat blijft mijn favoriete foto ooit, doodzonde dat ik die niet meer hebquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:20 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha
Naa mannetje ben je ook soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |