Nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja dit is gespeeld. Ik ga jullie bedanken voor het gezellige en warme bad en zie jullie graag weer bij het volgende wk.![]()
Welterusten.
Tot over bijna een jaar ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja dit is gespeeld. Ik ga jullie bedanken voor het gezellige en warme bad en zie jullie graag weer bij het volgende wk.![]()
Welterusten.
Nee, dat is die 141 van Smiss. Ook al was die misschien iets minder belangrijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is de 130-finish straks in retrospectief de finish van de eeuw?
Dit is de zwakste periode van Van Gerwen in het hele toernooi inmiddels.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dat was de ommekeer.
Wel bizar, moet mentaal iets zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is de zwakste periode van Van Gerwen in het hele toernooi inmiddels.
Dit kan toch niet?!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Welterusten.
Iedere kenner wist dat dit een topwedstrijd ging wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is echt een stuk minder eenzijdig dan ik verwacht had.
Dubbels van Van Gerwen waren vorige partijen ook niet top. Alleen die tegenstanders konden er verder helemaal niks van.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:50 schreef stropdaz het volgende:
[..]
En MvG mist alles.
E ris maar een winnaar vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |