mis je nix anquote:
Iedereen dat naar elkaar doorsturen via de mail. Kettingsmailsquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef essnhills het volgende:
In die dorp,
Ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Vroegâh stond het Simplisties Verbond ook nog in de lijst, met Zoek Jezelf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia, Youp, Wim, Freek..best veel cabaretiers vertegenwoordigd in de lijst
Ik bedoel ook wat de T2K betreftquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had dacht ik wel ergens meegekregen dat hij wel bij Radio 2 blijft. Maar kan dat ik het fout heb hoor.
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Die hebben toch een goede ijssalon?quote:
Damn, sterkte MMquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Nou ja, gemist gemist .... Denk dat niemand ze echt mist.quote:
die dorpquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef essnhills het volgende:
In die dorp,
Ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Gelukkig goed ontlopen dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, gemist gemist .... Denk dat niemand ze echt mist.
Ja en nee, hij was al een paar jaar ziek, maar wist het nog redelijk goed uit te zingen.quote:
even gespiekt en die waren voor 9u vanmorgen voor t laatstquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het. Hoop dat ik het ontlopen heb
Al wil ik Claudia geen caberetier noemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia, Youp, Wim, Freek..best veel cabaretiers vertegenwoordigd in de lijst
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ALS JE DEZE NIET NAAR 100 VRIENDEN DOORSTUURT WORDT JE HOTMAIL EN MSN OP 1 JANUARI 2003 GEBLOKKEERT DIT IS ECHT WAARquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen dat naar elkaar doorsturen via de mail. Kettingsmails
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Wat vooral bij André best verrassend is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
Sonneveld zijn zangstem lijkt sprekend op die van Andre van Duin btw
Wat naarquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O shit ik bedoelde die andere bagger van Goldbandquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
even gespiekt en die waren voor 9u vanmorgen voor t laatst
Verschrikkelijk..veel sterkte manquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee er moeten wel mensen om je grapjes lachen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al wil ik Claudia geen caberetier noemen.
gecondoleerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
soms gaat het niet om wat jij wilt, maar om wat moetquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel naar, sterkte chef!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo noemde ik haar ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft dan toch schrikken. Sterkte in elk geval deze dagen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en nee, hij was al een paar jaar ziek, maar wist het nog redelijk goed uit te zingen.
Tot gisteren, toen was het toch nog onverwacht…
Gecondoleerd man, heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst grapjes makenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee er moeten wel mensen om je grapjes lachen.
Zei Waylon tegen zijn geslachtsdeelquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms gaat het niet om wat jij wilt, maar om wat moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |