mis je nix anquote:
Iedereen dat naar elkaar doorsturen via de mail. Kettingsmailsquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef essnhills het volgende:
In die dorp,
Ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Vroegâh stond het Simplisties Verbond ook nog in de lijst, met Zoek Jezelf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia, Youp, Wim, Freek..best veel cabaretiers vertegenwoordigd in de lijst
Ik bedoel ook wat de T2K betreftquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had dacht ik wel ergens meegekregen dat hij wel bij Radio 2 blijft. Maar kan dat ik het fout heb hoor.
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Die hebben toch een goede ijssalon?quote:
Damn, sterkte MMquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Nou ja, gemist gemist .... Denk dat niemand ze echt mist.quote:
die dorpquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef essnhills het volgende:
In die dorp,
Ik weet nog hoe die was
Wij hadden huis met stroom en gas
Gelukkig goed ontlopen dusquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, gemist gemist .... Denk dat niemand ze echt mist.
Ja en nee, hij was al een paar jaar ziek, maar wist het nog redelijk goed uit te zingen.quote:
even gespiekt en die waren voor 9u vanmorgen voor t laatstquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het. Hoop dat ik het ontlopen heb
Al wil ik Claudia geen caberetier noemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia, Youp, Wim, Freek..best veel cabaretiers vertegenwoordigd in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |