Die van de urne?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef Strani het volgende:
* Zoekt zich alvast een ongeluk naar die stomme ansichtkaart.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerste helft was prima. Net verhuisd (december vorig jaar), lekker geklust, leuke dingen gedaan. En toen werd het mei..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hadden ze hier zelf niet een gigantische hekel aan?
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat voor gevoel hebben jullie al bij al bij 2022?
Zelf vond ik het wel een klotejaar, letterlijk en figuurlijk mensen verloren in familie- en vriendenkring, dat was wel lastig in de tweede helft van het jaar
En binnen de familie hebben we nog iemand die waarschijnlijk 2024 niet gaat halen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Als Morad kan rekenen"
Wat is dit voor denigrerends haha
Mooie leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt als 66 je jaartal is en je mijn versienummer ziet... zit er een 14jaar tussen
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Heel veel sterkte! Wat een klote nieuws zegquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Absoluutquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar je bent een griezel?
Je bent een weirdo?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerste helft was prima. Net verhuisd (december vorig jaar), lekker geklust, leuke dingen gedaan. En toen werd het mei..Oef, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jongen, veel sterkte manquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De bands haten elkaar (net als de fans), dus good luck.
Oh sterkte daarmeequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
baggerquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oof...quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me niet snel genoeg durenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef Isorden het volgende:
Nog 3 nummers... dan zijn we van Ruud af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |