Radio 5 heb ik alleen af en toe op bij de Evergreen 1000.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:37 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen dat ik t gezeik op de DJs door het jaar heen niet mis
luister alleen 3FM tijdens SR en Radio2 tijdens Top2000
Voor de rest ben ik een oude trut geworden en zit ik lekker van oude muziek te genieten op Radio 5
Gewoon die met die artisjokkenhartjes nemen (maar zonder artisjokkenhartjes).quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
Het gaat iets van de pizzeria worden jongens en meisjes. Pizzaatje of toch wat anders... Hmm...
nee johquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zit hier even wat dingen op te ruimen bij mijn ouders, er staat nog een doos met allemaal oude LPs.
Nu hebben die jarenlang in de vochtige schuur gestaan waardoor meeste hoezen ontzettend kut zijn, zit te twijfelen of ik ze niet gewoon weg moet gooien
Oja, dat kan ik wel doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon die mrt die artisjokkenhartjes nemen (maar zonder artisjokkenhartjes).
ik kan er nog heerlijk van genieten door t hele jaar, naja 11,5 maand danquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radio 5 heb ik alleen af en toe op bij de Evergreen 1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |