Ah wat klote allemaalquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat voor gevoel hebben jullie al bij al bij 2022?
Zelf vond ik het wel een klotejaar, letterlijk en figuurlijk mensen verloren in familie- en vriendenkring, dat was wel lastig in de tweede helft van het jaar
En binnen de familie hebben we nog iemand die waarschijnlijk 2024 niet gaat halen
Nee Nizno aangenaamquote:
Deze trek ik beter dan Coldplay, dat welquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:38 schreef Zorro het volgende:
Deze is ook negatief maar toch heerlijk
Ik schat zo in dat ik toch wel ouder benquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan er nog heerlijk van genieten door t hele jaar, naja 11,5 maand dan
Ruim je het zo wel zelf op?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Deze trek ik beter dan Coldplay, dat wel
Piepstem klopt alvastquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Van mij mag Muse deze wel eens coveren.
De bands haten elkaar (net als de fans), dus good luck.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Van mij mag Muse deze wel eens coveren.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat voor gevoel hebben jullie al bij al bij 2022?
Zelf vond ik het wel een klotejaar, letterlijk en figuurlijk mensen verloren in familie- en vriendenkring, dat was wel lastig in de tweede helft van het jaar
En binnen de familie hebben we nog iemand die waarschijnlijk 2024 niet gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
klopt als 66 je jaartal is en je mijn versienummer ziet... zit er een 14jaar tussenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ik toch wel ouder ben
Hadden ze hier zelf niet een gigantische hekel aan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:41 schreef peaceman het volgende:
Zelfs een mindere Radiohead is meestal nog 7+
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah wat klote allemaal![]()
![]()
Voor mij begon het jaar goed. Toen kwam de tweede helft en ging mn relatie stuk en kwam mn depressie ook weer een beetje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |