Jeetje, wat een ellende allemaal hier. Sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Daarom vandaag ook minder hier aanwezig…
Claudia helaas jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia, Youp, Wim, Freek..best veel cabaretiers vertegenwoordigd in de lijst
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren is een goede vriend van me overleden en het jaar eindigt dus waardeloos.
Godver ...quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff sterktequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah wat naarquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had dacht ik wel ergens meegekregen dat hij wel bij Radio 2 blijft. Maar kan dat ik het fout heb hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:42 schreef Isorden het volgende:
Nog 3 nummers... dan zijn we van Ruud af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |