SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kertsUI.
Melting gaf ooit een LP ervan aan Muis.![]()
Ik weet dat ook nogquote:
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Kaas en draaiorgelmuziek.
Goedemorgen Mad.quote:
Yep…quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Is die hoeveelheid koffie nodig ja?
druk bezig geweest?quote:
Begrijp ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met herinneringen ophalen tijdens mijn slaap…
quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen en heb een deel van de documentaire gekeken. Trip to memory-lane. Niet vanwege dat ik die jongen kende natuurlijk, maar vanwege de tijdsgeest en de FC (zoals wij FC Utrecht noemden) en de bunnikside en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we allemaal 40 jaar ouder en de dingen die je in de documentaire ziet en hoort beleef en beoordeel je nu anders dan destijds.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen en heb een deel van de documentaire gekeken. Trip to memory-lane. Niet vanwege dat ik die jongen kende natuurlijk, maar vanwege de tijdsgeest en de FC (zoals wij FC Utrecht noemden) en de bunnikside en zo.
Heb hem niet helemaal af gekeken, want ben ergens halverwege toch in slaap gevallen, maar ga hem nog wel afkijken.
wat zegt google ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Rafeiro het volgende:
Problemen bij het afspelen van Prime Video-titels
Wat je moet doen als Prime Video-titels niet worden afgespeeld of als je foutcodes ziet zoals 1007, 1022, 7003, 7005, 7031, 7135, 7202, 7203, 7204, 7206, 7207, 7230, 7250, 7251, 7301, 7303, 7305, 7306, 8020, 9003, 9074.
Ze hebben er nogal wat
Opzeggen die hap. Oh nee dat zei ik.quote:
Nog even een herinnering aan die deal die we nog niet zo heel lang geleden hebben gemaakt:quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
En ja met VPN ben ik Amsterdammer of IJslander of Chinees.
Maar ook anoniem. Als ik betaal is het toch prima. Het zijn maar filmpjes.
En zorg dan ook gewoon dat je shit werkt als ik zonder VPN kom.
Ik ga nu naar bed. Mannengriep.
13:37 nu
Daar zijn we bijquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Weet niet of Melting vanavond nog gaat draaien, maar ik sluit het jaar 2022 hier nu af met een terugblik op de soms duistere jaren 80...
Ah, de afwezigheid van Melting heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar zijn we bij
Melting is vanavond niet thuis
Dat klinkt beter dan de berichten over jullie vorige buren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe buurman is ook van de eightiesmuziek, hij wil hier wel een keer LP’s komen luisteren. Hij is net iets ouder dan Symph, leuke vent.
Ja, vond ik ook. Buuf is een heel stuk jonger en de kinderen zijn 3 pubers tussen 12 en 17. Ze gaan vandaag oliebollen bakken en ik heb even gezegd dat Symph er ook wel 1 lust, dus er wordt er straks eentje gebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan de berichten over jullie vorige buren.
Altijd leuk als je iets gemeenschappelijks hebt...
Fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Buuf is een heel stuk jonger en de kinderen zijn 3 pubers tussen 12 en 17. Ze gaan vandaag oliebollen bakken en ik heb even gezegd dat Symph er ook wel 1 lust, dus er wordt er straks eentje gebracht.
Dat hebben we hier ook gehad en dat is opgelost door gleuven in de fundering te slijpen/zagen, waardoor de trillingen niet meer zo doordringen. Heeft bijna alles opgelost..quote:Er is behoorlijk wat geluidsoverdracht (gelukkig alleen contactgeluiden en geen stemmen/muziek) tussen onze huizen dus we zijn nu samen aan het kijken wat er precies geluid veroorzaakt en welke dingen helpen. Van de week gingen Symph en buurman daar sjoelen, rennen en dansen en buuf en ik gingen hier bij ons luisteren. Volgens ons allemaal zit er iets niet lekker qua constructie maar de aannemer zegt: het is is volgens de normen gebouwd
Oh dat klinkt interessant. Hebben jullie dat zelf geregeld of kwam dat vanuit de aannemer?quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn!
[..]
Dat hebben we hier ook gehad en dat is opgelost door gleuven in de fundering te slijpen/zagen, waardoor de trillingen niet meer zo doordringen. Heeft bijna alles opgelost..
Laatst weer eens van die Saroma bananenpudding gegeten.quote:
Er zitten tegenwoordig minder kleurstoffen in dus het oogt allemaal wat bleker, maar ik lust het nog welquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatst weer eens van die Saroma bananenpudding gegeten.
Op Aruba hadden ze dat nog en dus hebben we wat pakjes meegenomen...
Dat heeft de bouwer toen gedaan, na diverse klachten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant. Hebben jullie dat zelf geregeld of kwam dat vanuit de aannemer?
Hier worden klachten meteen afgewezen en toen ik in de facebookgroep vroeg of er meer mensen klachten hadden werd er door een enkeling gereageerd met: ja, maar dat hoort erbijquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft de bouwer toen gedaan, na diverse klachten.
Even door het beton hakken was geen simpel werkje...
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De klappen van het carbid komen dwars door de koptelefoon heen.![]()
Goedemiddag!
Die kan ik ook wel waarderen, maar ik hou wel van dat gegil van Kate en Cindy...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldig nummer van ze. Beter dan Rock Lobster.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen, maar ik hou wel van dat gegil van Kate en Cindy...
Ja, dat was Kingstownquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ten tijde van GUP werd dat ding grijs gedraaid...
Tip: Beluister de albums Faith en Seventeen Seconds eens helemaal.quote:
Ken alleen hun hits, dus kan ik wel eens doen ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Beluister de albums Faith en Seventeen Seconds eens helemaal.
Prachtig, zeker ook qua baswerk...
Ben er ook niet kapot van, het mist de sfeer van dit soort tracks..quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan maar moeilijk wennen aan die nieuwe nummers van ze
Ja dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie vibe, herkenbare stem van Sting maar dan maar bedenken: ‘ hoe heet dat nummer nou ook alweer?’. Gelukkig is daar het hoesje in het topic
Ik hoorde 'm een tijdje terug bij KINK en ik heb me ook een ongeluk gezocht naar de titel...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie vibe, herkenbare stem van Sting maar dan maar bedenken: ‘ hoe heet dat nummer nou ook alweer?’. Gelukkig is daar het hoesje in het topic
Da's meer 70's, maar ik wil niet moeilijk doen...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht eerst dat het iets van Jean Michael Jarre was.
Nooit wegdoen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Zuinig op zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij met mijn platenverzameling...
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hele album was top en alles wat daarna uitkwam deed me niets meer.
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Oxygen nog helemaal gespeeld horen worden in Carré, met alle originele synthesizers.
Kwijlen...
Heb het hele concert opgenomen...
Nee, dat was zoals het hele album ooit opgenomen was.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Improviseerde hij veel, of klonk het als het origineel?
Oohw kiek dan!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was zoals het hele album ooit opgenomen was.
[ afbeelding ]
Bij andere concerten heb ik 'm wel zien experimenteren, maar ik hou daar niet altijd van...
Ja, ik had toen graag even het podium op gegaan...quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oohw kiek dan!! Schitterend zeg!
Dat Moog helaas niet nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik had toen graag even het podium op gegaan...
[ afbeelding ]
Dan heb je weer een aardige tijd zitten draaien.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 2 songs en dan is het radio jaar voor mij klaar...
Gooi een oliebol uit het raam, Raf. Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
Het zijn hier af en toe rotjes qua vuurwerk. Niks leuks. Wel jammer.
Ja maar ik heb er maar tweeequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi een oliebol uit het raam, Raf. Dat zal ze leren!
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wat een gekke dag heb je dan zo he?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een prettige jaarwisseling en een enorm goed en gezond 2023!
Hoop dat dat een beetje hielp, Mad. Kalm aan man!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.
Daarom deze spontane draaibeurt ook maar...
Voor jullie ook!!!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Dank je, jullie ook en maak er wat moois van ter afsluiting!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
En vooral sterkte daarmee!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.
Daarom deze spontane draaibeurt ook maar...
Geen probleem, dit soort draaibeurten bedenk ik 5 minuten van te voren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en sorry ik had niet door dat je ging draaien, volgend jaar beter
fijne avond met Mw MM
Fijn dat je hebt kunnen bubbelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, dit soort draaibeurten bedenk ik 5 minuten van te voren.
Het is een uitlaatklep voor me en ik vind het ook wel lekker om zo even in mijn eigen wereldje te zitten...
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn te vroeg. Ik ben er nog niet aan toe![]()
Heb net mijn enorm drukke en hyperende zoon uitgezwaaid. Hij gaat zowaar naar vrienden toe. Daar ben ik blij mee, maar nu zit ik met de fietstocht ernaar toe en of hij niet te veel gaat drinken en zo.
En hoe hij thuis gaat komen en of hij alleen thuis komt of dat hij een vriend die van verder komt ook mee naar huis neemt en zo....
Maar ja, die duikt dan maar in het bed van mijn dochter en voor de rest fingers crossed.
Ik heb een unheimisch gevoel over dit oudjaar. Ben bang dat iedereen te veel los zal gaan na de corona-periode.
Deze post kun je waarschijnlijk het beste samenvatten met dat ik blij zal zijn als het morgen is.
En probeer tot die tijd ook 'n beetje te genietenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze post kun je waarschijnlijk het beste samenvatten met dat ik blij zal zijn als het morgen is.
Nog 3 uur.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Heb net mijn enorm drukke en hyperende zoon uitgezwaaid. Hij gaat zowaar naar vrienden toe. Daar ben ik blij mee, maar nu zit ik met de fietstocht ernaar toe en of hij niet te veel gaat drinken en zo.
En hoe hij thuis gaat komen en of hij alleen thuis komt of dat hij een vriend die van verder komt ook mee naar huis neemt en zo....
Maar ja, die duikt dan maar in het bed van mijn dochter en voor de rest fingers crossed.
Ik heb een unheimisch gevoel over dit oudjaar. Ben bang dat iedereen te veel los zal gaan na de corona-periode.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
Hier is het qua vuurwerk al alsof het middernacht is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oudjaarsavond 2022: [ afbeelding ] @:livelink
Hier valt het gelukkig mee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het qua vuurwerk al alsof het middernacht is.
Vanwege oudjaar en vuurwerk, waar hij eigenlijk enorm bang voor is. En omdat hij toch de deur uit gaat, terwijl hij eigenlijk het liefst in zijn bed zou liggen en wachten tot het voorbij is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig mee.
Was er een reden dat je zoon hyper was, of heb je geen idee?
Ah zo! En heeft hij dat plan dan al bedacht en zegt dat pas tegen je vlak voordat hij weggaat? Misschien is hij die angst aan het overwinnen door weg te gaan en dat het heel goed uitpakt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
En ik vermoed dat één van zijn vrienden dan vannacht wel bij ons zal slapen. Die jongen woont nog 1 uur fietsen verder weg, dus ik kan me voorstellen dat die wel bij ons crasht.
Gisteren hoorde ik dat hij naar die vriend zou gaan, maar vorig jaar hebben ze daar ook Oud en Nieuw gevierd, dus het kwam niet helemaal uit de lucht vallen. En dat vriendje heeft vorig jaar dus ook bij ons geslapen. Het is dus wel een gefundeerd vermoeden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo! En heeft hij dat plan dan al bedacht en zegt dat pas tegen je vlak voordat hij weggaat? Misschien is hij die angst aan het overwinnen door weg te gaan en dat het heel goed uitpakt.
Precies, dat vinden ze toch allemaal leuker op die leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat hij naar die vriend zou gaan, maar vorig jaar hebben ze daar ook Oud en Nieuw gevierd, dus het kwam niet helemaal uit de lucht vallen. Hij zit momenteel echter heel erg slecht in zijn vel, dus ik ben stiekem ook wel blij dat hij toch de deur uit is gegaan.
Ik vermoed dat hij alles beter vindt dan met zijn ouders te zitten
Ja, het is de natuurlijke gang van zaken. Maar voor hem wat lastiger dan voor mijn dochter, die kan kiezen uit de feesten bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Precies, dat vinden ze toch allemaal leuker op die leeftijd
Daarom is het super stoer dat je zoon toch de deur uit is! En fijn dat hij weet dat er altijd iemand kan blijven slapenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is de natuurlijke gang van zaken. Maar voor hem wat lastiger dan voor mijn dochter, die kan kiezen uit de feesten bij wijze van spreken.
Cabaretière?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo meteen toch maar Claudia de Breij kijken. Manlief wil het graag zien en ik geef het een kans.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Da's niks hoor, alle grappige vrouwen zitten hier.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Da's niks hoor, alle grappige vrouwen zitten hier.
Er is wel wat boeiends op tv, docu op canvas over Ennio Morricone. Ik ga helaas nu toch mijn bed opzoeken, maar het is wel echt tofquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is weer eens geen moer op tv dat de moeite van het kijken waard is. Alles voor de 5774x keer in de herhaling.
Dus wat house bij elkaar scharrelen en eens zien of mixen nog lukt straks.
Ennio zocht ik nog muziek van afgelopen middag.quote:
wat ben je toch liefquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man viel na 5 minuten Claudia Brey al in slaap![]()
Zelf heb ik het afgekeken, hoewel ik even getwijfeld heb om naar jou te luisteren, Lucky. Maar dat voelde toch een beetje als verraad
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Mijn man viel na 5 minuten Claudia Brey al in slaap![]()
Zelf heb ik het afgekeken, hoewel ik even getwijfeld heb om naar jou te luisteren, Lucky. Maar dat voelde toch een beetje als verraad
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Lucky en just me en iedereen verder die Radio49 een warm hart toedraagt![]()
Dat hoort erbij. Gelukkig Nieuwjaar Raf. Dat het maar een goed jaar voor jou mag wordenquote:
Dapper dat je naar buiten durft nu.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eens even zien of er al ledematen op straat te vinden zijn.Soep van trekken.
Heb nog soep in de vriezer liggen, dus ik blijf lekker binnen.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dapper dat je naar buiten durft nu.
Veel geluk en gezondheid(?) in het nieuwe jaar voor jou ook, brother52quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er een rotje in je hand ontploft?
Gelukkig niet, ik moet zo verder klaverjassenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er een rotje in je hand ontploft?
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik moet zo verder klaverjassen
Hier ook en veel ookquote:Op zondag 1 januari 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat er hier mooi vuurwerk wordt afgeschoten. Maar ik zie het ook mooi vanuit ons zolderraam.
Hier is ook aardig wat carbid geschoten. Maar daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar daarentegen, mocht de aarde uit zijn baan raken, dan kwam het door het carbid hier.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een enorm goed en gezond 2023!
Jij ook een gelukkig en gezond 2023 MadMaster!quote:
Joolsquote:Op zondag 1 januari 2023 00:58 schreef MadMaster het volgende:
Nu allemaal de jaarwisseling op BBC1 kijken!
Net op tijdquote:Op zondag 1 januari 2023 00:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks, nu eerst de muzikale vuurwerkshow bij het Millennium Wheel…
quote:
Dank je, Melting! Jij ook een geweldig en gezond 2023 met vrachtwagen ladingen aan muziek.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk allemaal een goed, gelukkig en gezond 2023 gewenst.![]()
Dat we nog maar veel muziek mogen luisteren met z'n allen.
quote:Op zondag 1 januari 2023 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Werd wakker omdat er iemand keihard haar tuindeuren opengooide.
quote:Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En natuurlijk allemaal een goed, gelukkig en gezond 2023 gewenst.![]()
Dat we nog maar veel muziek mogen luisteren met z'n allen.
Heeft je zoon een gezellige avond gehad?quote:
Voor jou ook hèquote:Op zondag 1 januari 2023 10:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En nog de beste wensen voor 2023, in goede gezondheid.
Vast. Hij is niet thuisgekomen. Dus ze hebben doorgehaald. Hij had wel braaf om 00.30 gemeld dat hij niet thuis zou komen, dus ik was niet bezorgd. Heb net wel een teken van leven van hem gehad, gelukkig. Mijn dochter heeft ons om middernacht allemaal feestelijke video's gestuurd van waar zij was en dat zag er ook prima uit. Het lijkt er op dat het toch wel een oudjaar is geweest zonder enorme drama's gelukkig. Ik was er bang voor.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft je zoon een gezellige avond gehad?
[..]
Voor jou ook hè
Zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]Melting heb je een gezellige avond gehad?
Goed om te horen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast. Hij is niet thuisgekomen. Dus ze hebben doorgehaald. Hij had wel braaf om 00.30 gemeld dat hij niet thuis zou komen, dus ik was niet bezorgd. Heb net wel een teken van leven van hem gehad, gelukkig. Mijn dochter heeft ons om middernacht allemaal feestelijke video's gestuurd van waar zij was en dat zag er ook prima uit. Het lijkt er op dat het toch wel een oudjaar is geweest zonder enorme drama's gelukkig. Ik was er bang voor.
Tja....quote:Op zondag 1 januari 2023 10:17 schreef Melting het volgende:
Hier in Brabant is een jongen van 23 overleden tijdens het losschieten.
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hier in Brabant is een jongen van 23 overleden tijdens het losschieten.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Ik zal weer eens proberen hier af en toe mee te posten en luisteren als ik de tijd heb. Hopelijk accepteren jullie me nog na mijn lange afwezigheid
Goed je weer hier te zien!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Ik zal weer eens proberen hier af en toe mee te posten en luisteren als ik de tijd heb. Hopelijk accepteren jullie me nog na mijn lange afwezigheid
Gezellige mensen zijn altijd welkom hierquote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi
Gelukkig nieuwjaar, zorro.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:49 schreef zorro28 het volgende:
Gelukkig nieuwjaarWel slecht geslapen zoals elk jaar
Ja en rond 3 uur kwam de brandweer ook nog langs.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, zorro.
Slecht geslapen door het vuurwerk?
Ik hoop alleen langs, en niet op bezoek?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en rond 3 uur kwam de brandweer ook nog langs.
Nee dat niet, was niet eens in de plaats hier.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop alleen langs, en niet op bezoek?
Ze deden het waar ik toen ik nog ukkie was ook altijd. Neef heeft deksel tegen arm gehad, verbrijzeld dus.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet waarom iedereen carbid-schieten altijd zo onschuldig vindt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is je zoon nu al thuis?
Is je zoon nu al thuis?
Is je zoon nu al thuis?
livelink?
misschien staat hij er zo
zonder heel fijn cadeau
om een uurtje of half ehm.... ja, dat wordt lastig.![]()
Gr gr, Lucky Haak
Mijn dochter is geboren op 02 01 02. Dat vind ik ook een mooie datum.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 1 2 3
Mooie datum wel.
1+1 is 2 1+2 is 3
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, hij is thuis inmiddels. Het bleek ook dat hij niet geappt had dat hij niet thuis zou komen, dat hebben zijn vrienden gedaan omdat hij heel erg dronken was. Ze hebben hem om 00.30 op bed gelegd daar.
Ja, gelukkig wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goed clubje vrienden dus wel, dat aan elkaar denkt…
Echte vrienden dus!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, hij is thuis inmiddels. Het bleek ook dat hij niet geappt had dat hij niet thuis zou komen, dat hebben zijn vrienden gedaan omdat hij heel erg dronken was. Ze hebben hem om 00.30 op bed gelegd daar.
quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Over datums gesproken; mijn ouders bleken dus 27 december 60 jaar getrouwd te zijn. Ze kregen ineens een felicitatiebrief van de Koning en van de commissaris van de Koningin en een verzoek van de burgemeester om langs te mogen komen om hen persoonlijk te feliciteren.
Wij en zij allemaal heel verbaasd, want we dachten toch echt dat ze 17 januari getrouwd waren. Maar het blijkt dus dat ze 27 december voor de wet getrouwd zijn en 17 januari voor de kerk. Dat hele wettelijke huwelijk waren mijn ouders al zo ongeveer vergeten. Als goed katholiek telt alleen het kerkelijk huwelijk![]()
Op hun verzoek komt de burgemeester dus pas 17 januari langs.
Oh wow. Wat lang al.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Over datums gesproken; mijn ouders bleken dus 27 december 60 jaar getrouwd te zijn. Ze kregen ineens een felicitatiebrief van de Koning en van de commissaris van de Koningin en een verzoek van de burgemeester om langs te mogen komen om hen persoonlijk te feliciteren.
Wij en zij allemaal heel verbaasd, want we dachten toch echt dat ze 17 januari getrouwd waren. Maar het blijkt dus dat ze 27 december voor de wet getrouwd zijn en 17 januari voor de kerk. Dat hele wettelijke huwelijk waren mijn ouders al zo ongeveer vergeten. Als goed katholiek telt alleen het kerkelijk huwelijk![]()
Ik ben gelukkig niet hun oudste kind. En mijn dochter is over een paar uur inderdaad ook al weer 21 jaar.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar lili, jij bent toch pas 20?![]()
Oké wat lastig met dochter van nou ja dat ongeveer
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 1 januari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet hun oudste kind. En mijn dochter is over een paar uur inderdaad ook al weer 21 jaar.
Dank! Ik ga het niet live meer meemaken, want ik moet morgen werken en ben nog moe van dit weekend. Dus ik ga maar eens naar bed.quote:
Surprisequote:Op zondag 1 januari 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Tjoent!quote:
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2023 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent!
Jij ook natuurlijk de allerbeste wensen voor 2023.
Jij ook een goed 2023 gewenst, Tjoent.quote:
Goedemorgen MadMaster. Ik hoop het met je mee. Maar wel heel fijn dat je ze dan ook hebt!quote:Op maandag 2 januari 2023 06:51 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd @:livelink en… goedemorgen!
Vandaag worden de zonnepanelen hier aangelegd, dus ik hoop dat het een beetje droog blijft.
Geen zin in te veel troep in huis…
We verbruiken al bijna de helft minder elektriciteit dan voorgaande jaren, dus ik ben benieuwd wat voor (financieel) effect dat gaat hebben…quote:Op maandag 2 januari 2023 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Ik hoop het met je mee. Maar wel heel fijn dat je ze dan ook hebt!
Goed te horen dat je veilig in Malmedy bent aangekomen. Goede tijd daar en na regen komt vast zonneschijnquote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal vanuit het natte Malmedy.
Op naar frietkot Chantal.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
Het is niet zonder reden zo groen in die regio. Veel plezier daarquote:Op maandag 2 januari 2023 09:40 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op naar frietkot Chantal.
Have fun!
quote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef MadMaster het volgende:
One, two, three, test, test, test, one, two...
We hebben weer stroom!
Hoeraquote:Op maandag 2 januari 2023 14:02 schreef MadMaster het volgende:
One, two, three, test, test, test, one, two...
We hebben weer stroom!
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg net van de energieleverancier door dat er in het oude huis 80 m3 gas verbruikt is afgelopen maand. We zijn er 2 keer een halve dag geweest en verder staat de cv op 13 graden. Bizar.
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?
Jep maar laat ik momenteel een melding hebben dat ze sinds vorige week (nog) geen meterstanden hebben ontvangen!quote:Op maandag 2 januari 2023 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...
Weet ik niet, maar het is gewoon een hoger verbruik dan in november toen we er nog ruim 3 weken woonden. Ik zal straks Symph eens vragen of hij iets weet, hij is er vaker geweest dan ik. Het was natuurlijk in december wel een periode serieus koud, maar zo gaat de volledige compensatie op aan de gasrekening daar terwijl we er niet eens wonen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:55 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is zeker een vreemd verhaal, is er te achterhalen wanneer dit verbruik geweest zou zijn ?
Ik ben goed aan het bezuinigen geweest, in december 2021 heb ik 658m3 verbruikt in in december 2022 300m3.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het is gewoon een hoger verbruik dan in november toen we er nog ruim 3 weken woonden. Ik zal straks Symph eens vragen of hij iets weet, hij is er vaker geweest dan ik. Het was natuurlijk in december wel een periode serieus koud, maar zo gaat de volledige compensatie op aan de gasrekening daar terwijl we er niet eens wonen.
Hoe gaat het met jouw gasverbruik?
Ik ben hier al bezig om de warmtepomp wat zuiniger in te stellen, maar ik weet niet of dat echt al gaat lukken.
Ik kan het bij de leverancier niet zien, ik krijg alleen een maandelijks overzicht van de slimme meter toegestuurd. Bij mijn vorige huis had ik de slimme meter gekoppeld aan Enelogic of iets dergelijks.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je kunnen zien in de app of via de website van je leverancier...
Oh dat is wel een serieus verschil jaquote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben goed aan het bezuinigen geweest, in december 2021 heb ik 658m3 verbruikt in in december 2022 300m3.
Ik kom verder nergens aan want ik heb er geen verstand van
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben goed aan het bezuinigen geweest, in december 2021 heb ik 658m3 verbruikt in in december 2022 300m3.
Ik kom verder nergens aan want ik heb er geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |