Gooi een oliebol uit het raam, Raf. Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
Het zijn hier af en toe rotjes qua vuurwerk. Niks leuks. Wel jammer.
Ja maar ik heb er maar tweeequote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi een oliebol uit het raam, Raf. Dat zal ze leren!
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wat een gekke dag heb je dan zo he?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een prettige jaarwisseling en een enorm goed en gezond 2023!
Hoop dat dat een beetje hielp, Mad. Kalm aan man!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.
Daarom deze spontane draaibeurt ook maar...
Voor jullie ook!!!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Dank je, jullie ook en maak er wat moois van ter afsluiting!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:28 schreef MadMaster het volgende:
En vooral sterkte daarmee!quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, het houdt me de hele dag al bezig.
Daarom deze spontane draaibeurt ook maar...
Geen probleem, dit soort draaibeurten bedenk ik 5 minuten van te voren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en sorry ik had niet door dat je ging draaien, volgend jaar beter
fijne avond met Mw MM
Fijn dat je hebt kunnen bubbelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, dit soort draaibeurten bedenk ik 5 minuten van te voren.
Het is een uitlaatklep voor me en ik vind het ook wel lekker om zo even in mijn eigen wereldje te zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |