Goedemiddag!quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De klappen van het carbid komen dwars door de koptelefoon heen.![]()
Goedemiddag!
quote:
Die kan ik ook wel waarderen, maar ik hou wel van dat gegil van Kate en Cindy...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldig nummer van ze. Beter dan Rock Lobster.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel waarderen, maar ik hou wel van dat gegil van Kate en Cindy...
Ja, dat was Kingstownquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ten tijde van GUP werd dat ding grijs gedraaid...
Tip: Beluister de albums Faith en Seventeen Seconds eens helemaal.quote:
Ken alleen hun hits, dus kan ik wel eens doen ja.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Beluister de albums Faith en Seventeen Seconds eens helemaal.
Prachtig, zeker ook qua baswerk...
Ben er ook niet kapot van, het mist de sfeer van dit soort tracks..quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan maar moeilijk wennen aan die nieuwe nummers van ze
Ja dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie vibe, herkenbare stem van Sting maar dan maar bedenken: ‘ hoe heet dat nummer nou ook alweer?’. Gelukkig is daar het hoesje in het topic
Ik hoorde 'm een tijdje terug bij KINK en ik heb me ook een ongeluk gezocht naar de titel...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie vibe, herkenbare stem van Sting maar dan maar bedenken: ‘ hoe heet dat nummer nou ook alweer?’. Gelukkig is daar het hoesje in het topic
Da's meer 70's, maar ik wil niet moeilijk doen...quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht eerst dat het iets van Jean Michael Jarre was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |